Til Jer med lidt lidt større børn (Om natble)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.191 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2008

Rasmine

Hvornår stoppede Jeres unger med natble?
Mille er helt med på den med at gå på toilet nu.
Men nogle gange er hendes natble lidt våd, men ved jo ikke om pigebarnet er lidt dovnet, og tisser en tår, når hun vågner, eller om det ER om natten, i søvne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2008

Grynt

Hej Bacon, Aske som er 4,3 år har lige netop smidt natbleen. Den havde været helt tør i 14 dage da han meddelte os, at nu var han en stor dreng og gad ihvertfald ikke at have ble på mere. Vi tager han på toilet lige inden vi selv går i seng og hvis han skal tisse om natten, så står han selv op.

Anmeld

16. april 2008

Anja

Jonas smed natbleen ca 1 mdr efter han smed bleen om dagen. Han var 3 år og et par mdr ....

Det skete efter en aftale med ham og der var tisse-uheld de første to nætter og så har han været tør siden. Det var i oktober.

Anmeld

16. april 2008

Rasmine

Men Jeres unger sover vel på sådan et "plastic-lagen", ik?
Altså under det rigtige lagen?
Sådan ét skal jeg ud at have købt, inden vi prøver.
Hun sagde selv forleden aften, at hun ikke ville have natble på, så hun må så småt være ved at være klar.

Mette - på vej til en veninde og hendes lækre butik, for at se på kjoler til div. fester og bryllupper... Wee...

Anmeld

16. april 2008

Susan1978

Ea er lige blevet 4 og sover stadig med natble.. for det meste er den tør, men enkelte gange er den ret stor... (tror helt bestemt, det er pga dovenskab) vi prøvede at ta den fra hende inden vi fik emil, men det resulterede bare i en ret tit meget våd og kold Ea...:'( så vi har nu bestemt at hun selv siger til og det tror jeg altså snart hun gør.. så jeg synes da ikke i skal haste med det.. men i kan jo prøve ? Susan

Anmeld

16. april 2008

Anja

Jo, Jonas har et vådlæggerlagen under det alm lagen på sin seng. Det gør det hele nemmere, hvis man skal op om natten og redde ham fra et uheld :)

Anmeld

16. april 2008

Grynt

Mebach skriver:

Men Jeres unger sover vel på sådan et "plastic-lagen", ik?
Altså under det rigtige lagen?
Sådan ét skal jeg ud at have købt, inden vi prøver.
Hun sagde selv forleden aften, at hun ikke ville have natble på, så hun må så småt være ved at være klar.

Mette - på vej til en veninde og hendes lækre butik, for at se på kjoler til div. fester og bryllupper... Wee...

Et sådan underlag kan fx købes i Ikea til ca 35 kr :) Ellers kan du jo starte ud med at klippe en sort sæk op.

Håber du får en fed dag sammen med veninden :P

Anmeld

16. april 2008

Anna-Rosa

Anna-Mai smed den også om natten da hun smed den om dagen..hmm gav det mening? Hun har været blefri all the way around fra den første dag uden ble..hjalp det lidt?:$
Hun smed den da hun var 2 1/2...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.