Alene til tandlæge med nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2024

Anonym trådstarter

Kan man det? Hvad er jeres erfaringer?

Jeg har ikke nogen der kan passe/tage med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hvis man er heldig og den lille sover er det intet problem.. gjorde det med min søn og han sov som en sten. Gjorde det igen med min datter der vågnede kort efter jeg satte mig i stolen, en sekretær var sød at prøve at sidde med hende men den gik ikke. Så måtte droppe det..

Anmeld Citér

15. december 2024

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til dem og forklare situationen. Jeg har også selv prøvet det. Det gik fint. Hvis der er en rytme, så kan man få timet tiden så det passer med en lur. Hvis det er en helt nyfødt kan du evt amme imens såfremt at det kun er tjek du skal til. 

Anmeld Citér

15. december 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg havde min med da han var helt spæd, han lå bare autostolen og sov, hvis det bare er et tjek er der sikkert også en som lige vil sidde med ham imens hvis han bliver ked af det, hvis det er noget længere varende noget, ville jeg nok ligge tiden når manden var kommet hjem eller bedsteforældre kunne tage imens

Anmeld Citér

15. december 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Med god tid og ro, er det gået fint for mig de gange jeg har gjort det. Et tjek tager jo sjældent mere end et kvarters tid, så enten har baby sovet i tandlægens gård og jeg har haft en babyalarm med, en anden gang lå baby på et tæppe og sekretæren var sød lige at dikke-dikke lidt

Anmeld Citér

16. december 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Kommer vel an på, hvad du skal have lavet. Hvis det er et almindeligt kontroleftersyn med tandrensning, så er det jo hurtigt overstået og så kan du vel sagtens have baby med. Jeg ville så nok ringe og spørge først, så en sekretær el. måske er klar på at kigge efter baby om nødvendigt. 

Skal du noget større, hvor du er mere låst til stolen og det tager længere tid, så ville jeg nok ikke gøre det medmindre baby har en fast rytme og du så kunne få det til at passe med en lur. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.