Ideer til julegave til bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2024

Cille0410

Profilbillede for Cille0410

Hej

Min datter er 10 mdr, har i nogen ideer til en kreativ julegave fra hende til sine bedsteforældre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2024

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Håndaftryk på krympeplast med årstal på, hul i og så sættes de i nøglering efter de har været i ovnen

Generelt er noget med håndaftryk genialt i den alder

Hilsen en dagplejer

Anmeld Citér

7. december 2024

Darling

Vi laver fyrfadsstager af trylledej med perler i til bedste og oldeforældre

Anmeld Citér

7. december 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Vi har givet en kalender med billeder + julekugle hvor vi har lavet et håndaftryk på fra den mindste (de har fra alle børnene), og min på 2 har lavet en tændstikæske med spagetti på og maling, og min store har lavet nøgleringe

Anmeld Citér

8. december 2024

Olismama

Profilbillede for Olismama
*.* skriver:

Vi har givet en kalender med billeder + julekugle hvor vi har lavet et håndaftryk på fra den mindste (de har fra alle børnene), og min på 2 har lavet en tændstikæske med spagetti på og maling, og min store har lavet nøgleringe

hvor er julekuglen fra? Er det evt. et bestemt sted, hvor den er specielt lavet til det?

Anmeld Citér

8. december 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Olismama skriver:

hvor er julekuglen fra? Er det evt. et bestemt sted, hvor den er specielt lavet til det?

Nej købte bare nogen helt almindelige i Kvickly, fingermaling på hånden og så lægge hånden om kuglen så er der et fint aftryk

Anmeld Citér

9. december 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
Olismama skriver:

Jeg kan ikke huske hvor - men da vores datter var helt lille fik vi lavet julekugler på en hjemmeside, hvor man kunne sætte billede ind, vælge farve på kuglen, skrift derpå osv. De blev rigtig fine og må kunne søges frem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.