Slow starter? Erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2024

Babytiime

Profilbillede for Babytiime

Hej med jer

Jeg står i den situation at vi ikke ved om jeg har en graviditet uden for livmoderen eller en slows starter.

Gynækologen fortalte at det hænder at implantationen sker sent/ at udviklingen sker langsomt i starten. Hun sagde 50/50.

Min sidste menstruation var d. 25/10 og på scanning kan de intet se. Burde være omkring uge 6. Der ses måske en gestationssæk men meget lille. 

Jeg vil høre om nogen har prøvet noget lignende? Jeg har ikke blødt eller haft smerter. Min første HCG måling var 521 og afventer ny test på mandag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg prøvede det, og det var et vindæg.

Anmeld Citér

7. december 2024

Anonym

Jeg har prøvet det to gange og det var vindæg begge gange, der var ikke andet end en gestationssæk og jeg vidste hvor langt jeg har for jeg har altid tracket min æl.

Anmeld Citér

8. december 2024

Anonym

Jeg har prøvet begge dele - den ene gang blev det til min nu 6-årige. Jeg har også haft flere GUL og SA. Og lige nu er jeg selv i den situation, at jeg ikke ved om jeg står overfor en abort eller en slow starter. HCG stiger, men for sent og for langsomt. Jeg har været i IVF. Blodprøve igen mandag. Jeg håber at det går godt for os begge

Anmeld Citér

8. december 2024

Babytiime

Profilbillede for Babytiime
Anonym skriver:

Jeg har prøvet begge dele - den ene gang blev det til min nu 6-årige. Jeg har også haft flere GUL og SA. Og lige nu er jeg selv i den situation, at jeg ikke ved om jeg står overfor en abort eller en slow starter. HCG stiger, men for sent og for langsomt. Jeg har været i IVF. Blodprøve igen mandag. Jeg håber at det går godt for os begge

Åh det er bare så hårdt at være i��

Jeg bløder desværre nu. Håber du har mere held

Anmeld Citér

8. december 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Babytiime skriver:

Åh det er bare så hårdt at være i��

Jeg bløder desværre nu. Håber du har mere held

Det gør mig rigtig ondt at høre. Det er rædselsfuldt at være i usikkerheden og dagene slæber sig afsted

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.