Spørgeskema tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
255 visninger
2 svar
1 synes godt om
5. december 2024

Camilla Jensen1

Hej til forældre med børn i alderen 7-16 år!

Jeg har udarbejdet et spørgeskema, der undersøger børns tøjforbrug i forbindelse med min afsluttende projektrapport. I den sammenhæng, har jeg behov for nogle respondenter, der vil besvare mit spørgeskema. Jeg håber du vil hjælpe.

Spørgeskemaet er naturligvis anonymt og svarene vil også forblive fortrolige.  Spørgsmålene er udarbejdet således, at jeg gerne vil have dig forældre til at besvare spørgeskemaet baseret på dit barn/børns vegne ud fra hvad de tænker/ har af holdningerne til tøj. I enkle tilfælde ønsker jeg også din holdning, men det vil oplyses i spørgeskemaet, hvis det er nødvendigt. Spørgeskemaet er hverken reklame eller noget, men bare en simpel projektopgave. Tak på forhånd.

Link: https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=VW6Y992QSP9P

Med venlig hilsen
Camilla Jensen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har svaret på dit spørgeskema.

Jeg synes dog det er svært, da min dreng er for lille til at bruge sociale medier, og det omhandler mange af spørgsmålene. Der er desuden mange spørgsmål om hvad barnet tænker om prisniveau, og der er han også så lille, at han slet ikke har nogen indflydelse eller opfattelse af. 

Jeg tænker at spørsgmålene mere er tiltænkt børn på min. 10-12 år

Anmeld

6. december 2024

Konjac

Profilbillede for Konjac

Holdbart og god kvalitet… er det ikke det samme?

i afsnittet med, hvad man godt vil have sælges i butikkerne, er der ikke delt mellem børn og forældre, men børn og børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.