Er jeg faldet i test-fælden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
3 svar
1 synes godt om
4. december 2024

Nananana

Profilbillede for Nananana

Jeg har de sidste par dage smilt op til begge ører, da jeg har set en del meeget svage teststreger på forskellige typer af test. Både nogle der måler 10 og 25 hcg. Synes også at ane farve på nogle af dem. 

Så da jeg her til aften tog en clear blue tidlig test og fik en Ikke gravid blev jeg godt skuffet. 

Jeg ville være cirka 3+6.

I får lige et billede af en test fra i eftermiddags - en valmed der måler 25 hcg.

Testen er aflæst inden for tid. 

Er jeg faldet i en skyggestregsfælde? Har jeg bare set skygger de her dage eller kan der være en anden forklaring? Synes det er underligt når clear blue ikke fanger det når den måler 10 hcg.. den påstår også at fange 99% af graviditeter når jeg måler her dagen inden forventet mens. 

Håber på hjælp hilsen en forvirret ung kvinde ❤️ Taaak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2024

Babytiime

Profilbillede for Babytiime
Nananana skriver:

Jeg har de sidste par dage smilt op til begge ører, da jeg har set en del meeget svage teststreger på forskellige typer af test. Både nogle der måler 10 og 25 hcg. Synes også at ane farve på nogle af dem. 

Så da jeg her til aften tog en clear blue tidlig test og fik en Ikke gravid blev jeg godt skuffet. 

Jeg ville være cirka 3+6.

I får lige et billede af en test fra i eftermiddags - en valmed der måler 25 hcg.

Testen er aflæst inden for tid. 

Er jeg faldet i en skyggestregsfælde? Har jeg bare set skygger de her dage eller kan der være en anden forklaring? Synes det er underligt når clear blue ikke fanger det når den måler 10 hcg.. den påstår også at fange 99% af graviditeter når jeg måler her dagen inden forventet mens. 

Håber på hjælp hilsen en forvirret ung kvinde ❤️ Taaak

Min så præcis sådan ud og endda 4+0.  Nu er jeg 5+6 og har meget tydelige teste��

Jeg ser bestemt en streg

Anmeld Citér

4. december 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Min var svagere end den der med begge mine piger, og de er hhv 2 år og snart 1 år i dag. Valmed har aldrig snydt mig

Anmeld Citér

4. december 2024

Nananana

Profilbillede for Nananana

Uha så vil jeg smile lidt endnu. Jeg synes også at det var mærkeligt at få "skyggestreger" på flere tests.

Tusind tak for svar i har reddet min aften. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.