Hej Alle
Tak fordi I tager jer tid, til at læse dette.
Min kæreste og jeg har det super godt sammen, og er virkelig glade for hinanden. Vi mødtes i start februar og blev kærester i slut april.
Men, engang imellem opstår der usikkerheder. Jeg opdagede i forgårs at min kæreste stadig har tinder appen installeret.
Vi har haft nogle samtaler før hen, i forbindelse med at han skrev med et tidligere hookup på Snapchat uden venskabelig relation, hvor jeg forklarede, at det gav mig ondt i maven, at han skrev snaps 2 gange om dagen til hende. Udfordringen var her, at der kom flere, og flere, og flere informationer frem for hver gang jeg spurgte, og det blev tydeligt, at han de første par gange, havde givet mig uærlige forklaringer. Men han gør det ikke i ond mening, han er en stor people pleaser, og forsøger at gøre det, som han tror er bedst. Der blev lagt låg på det, da han stoppede med at skrive med hende, trods det, at han ikke så noget forkert i det.
Vi har snakket om at slette tinder før. Jeg nævnte for måneder siden, at jeg havde slettet tinder. Hvortil han svarede, at det burde han også gøre men ikke lige havde fået det gjort, men det er ikke sket endnu, måneder efter. 
Men nu går jeg med lidt ondt i maven, øv.
Har brug for at nævne det for nogen, som ikke lader dette præge deres indtryk af vores forhold ligesom familie og veninder.
Mvh.
Den fortvivlede 26 årige kvinde 
Anmeld
Citér