Skal Tinder afinstalleres som kærester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det lidt fjollet jeg får ondt i maven?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.747 visninger
15 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2024

Anonym trådstarter

Hej Alle

Tak fordi I tager jer tid, til at læse dette.

Min kæreste og jeg har det super godt sammen, og er virkelig glade for hinanden. Vi mødtes i start februar og blev kærester i slut april.

Men, engang imellem opstår der usikkerheder. Jeg opdagede i forgårs at min kæreste stadig har tinder appen installeret.

Vi har haft nogle samtaler før hen, i forbindelse med at han skrev med et tidligere hookup på Snapchat uden venskabelig relation, hvor jeg forklarede, at det gav mig ondt i maven, at han skrev snaps 2 gange om dagen til hende. Udfordringen var her, at der kom flere, og flere, og flere informationer frem for hver gang jeg spurgte, og det blev tydeligt, at han de første par gange, havde givet mig uærlige forklaringer. Men han gør det ikke i ond mening, han er en stor people pleaser, og forsøger at gøre det, som han tror er bedst. Der blev lagt låg på det, da han stoppede med at skrive med hende, trods det, at han ikke så noget forkert i det.

Vi har snakket om at slette tinder før. Jeg nævnte for måneder siden, at jeg havde slettet tinder. Hvortil han svarede, at det burde han også gøre men ikke lige havde fået det gjort, men det er ikke sket endnu, måneder efter.

Men nu går jeg med lidt ondt i maven, øv.
Har brug for at nævne det for nogen, som ikke lader dette præge deres indtryk af vores forhold ligesom familie og veninder.

Mvh.

Den fortvivlede 26 årige kvinde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Han lyder lidt til at være en der gerne vil have det hele og godt kan lide opmærksomheden fra andre. Tænker ikk han skriver med fremmede fyre på snap?

Om han kan finde ud af at styre det at ha tinder imens han har dig som kæreste vil tiden vise. Det er jo ikke det eneste sted han kan møde andre kvinder. Insta, snap mm er jo også en god genvej hvis man elsker at dyrke sit ego.

Med snap-historikken og jeres samtale omkring det, ville jeg kraftigt overveje om det var en relation jeg ville byde mig selv.  For det første lyver man ikke om den slags og for det andet findes der fyre der ikke giver en ondt i maven. Han kan ende med at gøre dig mere og mere usikker i din tillid til mænd generelt. 

Anmeld Citér

4. december 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg sagde til min kæreste, at jeg forlangte, at datingapps blev slettet, da vi blev kærester.. 

Der gik dog et stykke tid, før han slettede Tinder - ikke fordi han brugte det, men han har det ofte med at være meget sløv til tingene pga. Hans ADD.. Men han fik gjort det, og viste mig også, at han ikke havde brugt det siden vi kom sammen.. 

Er enig med den anden om, at sådan noget lyver man ikke om.. Så tænker også, at din kæreste elsker opmærksomheden desværre 

Anmeld Citér

4. december 2024

Anonym

Jeg forstår dig godt, jeg ser også gerne man ikke bare afinstallerer, men sletter sin bruger helt også slettet appen. Man skal jo hverken bruge sine gamle samtaler eller "holde døren åben" når man er i et forhold.. 

Hvis det ikke bliver bedre og du bliver ved med at have ondt i maven i det forhold, så synes jeg du skal overveje om det skal være jer i den lange baner. Nogle mennesker kan og vil ikke ændre sig. Jeg synes det lyder som om han elsker opmærksomheden fra andre og stadig holder døren på klem. 

Anmeld Citér

4. december 2024

Anonym

Tro din afstemning er misvisende. Jeg ville først trykke ja, fordi din overskrift spørger indtil om Tinder skal slettes, men det er jo faktisk ikke det din afstemning handler om ☺️

Anmeld Citér

4. december 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko

Jeg ville være ked af at have en kæreste, der 8-10 måneder inde i vores relation stadig havde dating apps. Og jeg ville heller ikke være glad for, hvis min kæreste jævnligt skrev med et one night stand (med mindre de i forvejen havde en venskabelig relation- altså som i at han lige havde været i seng med en veninde en festlig aften og så var de gået tilbage til venskab igen) Hvis det eneste formål med relationen havde været sex, ville jeg ikke synes, at det var fedt, at de holdt kontakten. Jeg forstår godt behovet for opmærksomhed og bekræftelse, men man kan ikke både blæse og have mel i munden. Ikke for mig. Når man vælger at indgå i et monogamt parforhold vælger man i min optik, dating apps og tidligere seksuelle relationer fra. 

Anmeld Citér

4. december 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Skal jeg være helt ærlig, så lyder din kæreste ikke som en der har rent mel i posen. Jeg tror din intuition fortæller dig noget. 
han sender snaps flere gange om dagen til en hook up der ikke er hans veninde, han har løjet flere gange overfor dig og han har stadig tinder installeret efter så lang tid?

alle mine alarmklokker ringer. Pas nu på dig selv. 
Selv ville jeg på ingen måde kunne være kæreste med sådan en person som du beskriver med løgne mm.

p.s kom til at trykke forkert i afstemningen da jeg fik trykket hurtigt da jeg troede din overskrift var afstemningen og ikke selve dit spørgsmål som er noget andet, så fik trykket modsat det jeg ville. 

Anmeld Citér

4. december 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Synes det er tankevækkende hvor mange der mener i afstemningen,at tinder ikke skal afinstalleres.

hvis man er i et fast forhold, og er engageret i den relation, så har man altså bare ikke datingapps. Hvad skal man i så fald med en dating app? Man dater da forhåbentlig ikke mens man er i et forhold? 

det er total no go i mine øjne, gudskelov har hverken min mand eller jeg haft det, og kommer aldrig til at have det. Men ville ALDRIG kunne acceptere en partner havde en dating app. Så ville vedkommende da få klart besked på enten er man i et forhold, eller også dater man - det er enten eller. 

Anmeld Citér

4. december 2024

Anonym trådstarter

Afstemning er misvisende men ikke mulig at ændre.

Anmeld Citér

4. december 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har stemt blankt, men jeg synes, det er drastisk, at så mange betvivler hans motiver og dedikation ud fra en datingapp. Som du beskriver det, lyder det til, at han bare ikke har slettet den - ikke, at han stadig bruger den. Det er det selvfølgelig kun ham, der ved. Men tag en snak med ham og forklar, at det gør dig usikker på ham. Hvis han så ikke tager det alvorligt, må du vurdere, om du fortsat kan have tillid til ham. 
Han  behøver jo ikke at være upålidelig og afhængig af andres bekræftelse, fordi han ikke har slettet en app - han  kan også bare være sløv i optrækket og ikke helt forstå signalværdien. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.