Digital blue med uge indikator

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2024

Anonym trådstarter

Hej

Hvad er jeres erfaring med hvor præcis uge indikatoren er?  Jeg burde være 5+0 men testen siger gravid 1-2

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2024

Anonym

Når du skriver burde være, kender du så din ægløsning eller er det noget du formoder?

Og jeg ville tage det med et gran salt, den går vi efter hcg mit hcg lå på 1000 i uge 4 og derfor sagde den ikke 1-2

Anmeld Citér

29. november 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når du skriver burde være, kender du så din ægløsning eller er det noget du formoder?

Og jeg ville tage det med et gran salt, den går vi efter hcg mit hcg lå på 1000 i uge 4 og derfor sagde den ikke 1-2

Nej jeg kender ikke ægløsning. Men min mand arbejder udenbys og vi var sidst sammen d. 7 november hvor jeg gerne skulle have haft ægløsning. Så derfor er jeg lidt bekymret for om alt mon er som det skal være

Anmeld Citér

29. november 2024

Anonym

Anonym skriver:

Nej jeg kender ikke ægløsning. Men min mand arbejder udenbys og vi var sidst sammen d. 7 november hvor jeg gerne skulle have haft ægløsning. Så derfor er jeg lidt bekymret for om alt mon er som det skal være

Sæd kan overleve i dig i op til 5 dage, så du kan sagtens være 5 dage kortere henne når du ikke kender æl når du ikke aner hvornår den er faldet så er du sikkert kortere henne, sådan er det næsten altid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.