Nogle ideer til juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2024

Anonym trådstarter

Det er min første jul uden mine børn.
Så jeg er alene og har så valgt at holde den alene med min nye kæreste. Bare os to. 

Vi er lidt itvivl om hvad vi skal “lave” hvis det giver mening. Vi har valgt at vi ikke tager til min familie da mine børn ikke er med og ikke hos hans.

Er der nogle der har nogle gode ideer??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Ingen erfaringer, men en kæreste-jul lyder hyggelig. Jeg tror, at jeg ville fylde den med:

- En lang eftermiddags-gåtur og se på julelys

- Bruge god tid på lækker mad sammen

- Vælge 1-2 spil at spille sammen efter maden over en god flaske vin 

Alternativt ville jeg overveje hvordan vi sammen kunne gøre noget godt for andre på dagen - fx kunne man måske arbejde frivilligt et par timer, eller sørge for at køre lidt varmt tøj/mad ud et sted til folk med behov. Måske I kan gøre noget kærligt for ungerne og/eller den x-partner de skal holde jul hos (eller noget af hans familie), fx komme forbi om formiddagen med lidt juleknas og ønske god jul eller lignende. 

Anmeld Citér

27. november 2024

Anonym

Vi havde helt sikkert gået en lang tur om eftermiddagen. Hjem og kredse om maden sammen med musik og vin. 

Efter maden spille Brætspil. Måske i kunne købe et nyt spil hver og overraske hinanden med? Eller måske købe en stor pakke lego og samle selv  

Maden havde jeg også nytænkt og opgraderet og nørdet mere end en kogt kartoffel. 

Ønsker jer en glædelig jul

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.