Jeg skulle have haft min menstruation den 21/11 og har haft det lidt sjovt ugen op til derfor tog jeg en test dagen efter. Der var en svag positiv streg. Jeg tog to nye valmed test dagen efter hvor der igen var svage positive streger. Jeg tog så to clearblue lørdag (den der viser +-) de var også positiv. Jeg begyndte så at bløde natten til søndag, dog ikke ligeså kraftig som min menstruation normalt er men stadig sådan jeg blev nødt til at skifte bind et par gange om dagen i løbet af søndag. Jeg ringet til lægen mandag og fik besked af sekretæren på at tage nogle flere test og så vende tilbage om et par dage da hun syntes det lød som en abort. Tog så endnu en clearblue mandag aften, der var den negativ..
Jeg bløder ikke rigtigt mere, få pletblødninger i går og i dag. Har taget en clearblue med uge indikator her til morgen som sagde ‘gravid 1-2’. Prøvede også at tage den sidste af de andre clearblue jeg havde som så viste negativ, selvom det var fra den samme kop med urin som den der viste gravid 1-2. Begge clearblue som viste negativ var fra samme pakke, er chancen størst for at det var den pakke der var noget galt med nu når jeg har 6 test der viser positiv selvom jeg har blødt lidt de sidste par dage? 
Anmeld
Citér