Implantation? Godt eller dårligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. november 2024

Anonym trådstarter

Jeg testede positiv for 3 dage siden, på dag 33.

I dag har det set sådan her ud to gange når jeg har tørret mig.

Er det godt eller dårligt? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2024

Darling

Testede du positivt på en graviditetstest eller en æltest? Hvis det er en æltest er det ikke implantationsblødning allerede og det er heller ikke implantationsblødning hvis det var en gravditetstest.

Blod behøves ikke været dårligt, jeg har blødt med begge mine børn som er sunde og raske

Anmeld Citér

26. november 2024

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Testede du positivt på en graviditetstest eller en æltest? Hvis det er en æltest er det ikke implantationsblødning allerede og det er heller ikke implantationsblødning hvis det var en gravditetstest.

Blod behøves ikke været dårligt, jeg har blødt med begge mine børn som er sunde og raske

Graviditets test

Tog en ny i morges der var svagere end den i går morges. Så jeg ved ikke helt hvad der foregår

Anmeld Citér

26. november 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Det kan sagtens være sarte slimhinder pga hormonerne din krop danner nu.

Jeg pletblødte nærmest hele min første graviditet, og han er ved at blive puttet nu

Anmeld Citér

26. november 2024

Darling

Anonym skriver:

Graviditets test

Tog en ny i morges der var svagere end den i går morges. Så jeg ved ikke helt hvad der foregår

Du kan ikke altid bruge tydeligheden tip noget for det er ikke det de er lavet til, altså at sammenligne. Du skal have drukket præcist det samme som dagen før og taget den på præcist samme tidspunkt hvis det skal fungerer sådan. 

Du kan evt høre din læge om de vil måle hcg

Anmeld Citér

26. november 2024

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Du kan ikke altid bruge tydeligheden tip noget for det er ikke det de er lavet til, altså at sammenligne. Du skal have drukket præcist det samme som dagen før og taget den på præcist samme tidspunkt hvis det skal fungerer sådan. 

Du kan evt høre din læge om de vil måle hcg

Jeg mistede for et år siden, så er også bare ekstra nervøs.

Jeg prøver at ringe til min læge i morgen og høre om hun vil tage nogle blodprøver. Tusind tak!

Anmeld Citér

28. november 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Anonym skriver:

Jeg mistede for et år siden, så er også bare ekstra nervøs.

Jeg prøver at ringe til min læge i morgen og høre om hun vil tage nogle blodprøver. Tusind tak!

Det er jeg ked af at høre

Så er man også bare ekstra opmærksom på alt.

jeg håber at din læge lyttede og vil tage blodprøver, så du kan få lidt ro her i det tidlige stadie + at den lille spire bliver denne gang

Anmeld Citér

12. december 2024

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Det er jeg ked af at høre

Så er man også bare ekstra opmærksom på alt.

jeg håber at din læge lyttede og vil tage blodprøver, så du kan få lidt ro her i det tidlige stadie + at den lille spire bliver denne gang

Det gjorde den ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.