Er den god nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. november 2024

Josefine6296

Profilbillede for Josefine6296

Har haft alle symptomerne på mens (som for mig er det samme som graviditet ), men her til morgen ser en test sådan her ud, efter min mens er 3 dage forsinket. Min cyklus har nærmest kommet på klokkeslæt hele året. Ifølge en terminsberegner er jeg 4+1. Er testen tydelig nok til det? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2024

Darling

En streg er en streg, dog tænker jeg du er kortere henne end du selv tror. Det lyder ikke til du kender ægløsning, du kan ikke regne med det du plejer, for det er ikke sådan det fungerer uanset hvor stabil din cyklus er

Anmeld Citér

24. november 2024

Josefine6296

Darling skriver:

En streg er en streg, dog tænker jeg du er kortere henne end du selv tror. Det lyder ikke til du kender ægløsning, du kan ikke regne med det du plejer, for det er ikke sådan det fungerer uanset hvor stabil din cyklus er

Er ret sikker på at jeg ved præcis hvornår ægløsning var - ifølge mit udflåd i hvert fald. Men hvis jeg udregner derfra er jeg 4+3, og så har jeg en ide om at testen burde være tydeligere..

Anmeld Citér

24. november 2024

Darling

Josefine6296 skriver:

Er ret sikker på at jeg ved præcis hvornår ægløsning var - ifølge mit udflåd i hvert fald. Men hvis jeg udregner derfra er jeg 4+3, og så har jeg en ide om at testen burde være tydeligere..

Det kan du stadig ikke bruge til noget når du ikke har testet, du kan ikke altid regne med udflåd.

Anmeld Citér

24. november 2024

Josefine6296

Darling skriver:

Det kan du stadig ikke bruge til noget når du ikke har testet, du kan ikke altid regne med udflåd.

Nå men så vil jeg være mindre nervøs og bekymret, og bare være glad, så!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.