Din mening om at kæresten følger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
5 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. november 2024

Anonym trådstarter

Jeg vil høre hvad din mening er, hvis din kæreste følger nye kvinder på Instagram ofte? Følger og unfølger. 
liker billeder af andre kvinder. 
kommentere på andre kvinders billeder med en positiv smiley 

jeg forstår bare ikke at han har behov for det?

hvorfor har man behov for det hvis man er i fast forhold? 
jeg har lyst til at spørge ham, men gider ikke virke jaloux, som jeg måske lidt bliver. Og gider ikke at han skal føle jeg holder øje med ham. 
ja jeg skal da arbejde lidt med mig selv men alligevel. 
jeg synes bare det er respektløs og tænker “hvorfor”??

hvad er din mening til det ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg går ikke rigtig op i sociale medier og tillægger derfor heller ikke rigtig værdi til ting som likes eller følgere … men hvis du synes at det er vigtigt, så skal du da tale med ham om det. Vær bevidst om at problem og ansvar ligger hos dig - du føler sådan og sådan - del det med ham på en måde som ikke er anklagende, men nærmere sårbar/ærlig… og se om I ikke kan komme hinanden lidt i møde? 

Anmeld Citér

22. november 2024

BareOsTo

Anonym skriver:

Jeg vil høre hvad din mening er, hvis din kæreste følger nye kvinder på Instagram ofte? Følger og unfølger. 
liker billeder af andre kvinder. 
kommentere på andre kvinders billeder med en positiv smiley 

jeg forstår bare ikke at han har behov for det?

hvorfor har man behov for det hvis man er i fast forhold? 
jeg har lyst til at spørge ham, men gider ikke virke jaloux, som jeg måske lidt bliver. Og gider ikke at han skal føle jeg holder øje med ham. 
ja jeg skal da arbejde lidt med mig selv men alligevel. 
jeg synes bare det er respektløs og tænker “hvorfor”??

hvad er din mening til det ??

Ville være bedøvende ligeglad. Men hvad ee rigtigt for mig behøver ikk være rigtigt for dig. 
hvad andre mener kan i og for sig være ligegyldigt. Det er din grænse du skal mærke om bliver overtrådt. 

Anmeld Citér

22. november 2024

Anonym

Spørg ham, KOMMUNIKATION er vejen frem i et forhold. Ingen kan svare dig på hvorfor han gør det. 

Personligt er jeg ligeglad. 

Anmeld Citér

23. november 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Jeg havde kylet ham ud. Ja. Jeg ville miste al tiltrækning til en mand der responderer på ‘thirst traps’ af letpåklædte kvinder på Instagram, altså vi ville være så langt fra hinanden på alle måder. Det virker umodent og uintelligent. De typer der gør det er bare en særlig type. 

Anmeld Citér

23. november 2024

Mor11

Profilbillede for Mor11

For mig er det bare generelt illoyalt at give andre kvinder opmærksomhed på deres sexede udseende. En ting er at give en kompliment til en kollega eller veninde der har taget pænt tøj på. Det er noget andet hvis hun kommer i bar røv og manden kalder hende lækker, fløjter af hende eller andet. For mig er tilkendegivelser overfor fremmede letpåklædte kvinder på nettet, i kategori som det sidste.. og det synes jeg man bør holde sig fra, af ren loyalitet for sin partner. 

som solsikke skriver, ville det for mig også være en stor dealbreaker da det er meget fjernt for mig. Jeg finder det super umodent og siger en del om modparten ift at tænke på andre end sig selv, de signaler man sender osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.