Stor tegnetavle til både kridt og tusser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
3 svar
6 synes godt om
21. november 2024

Sommer2024

Jeg vil gerne høre jeres mening om den store tegnetavle, som kan bruges både med kridt og tuscher. Har blandt andet denne i tankerne - tegnetavle til børn Jeg synes, det kunne være interessant at diskutere, hvilken aldersgruppe denne tavle primært henvender sig til ?. Er det noget, børn i børnehavealderen kan bruge, eller er den også god til lidt ældre børn? Desuden vil jeg gerne vide, om I mener, at tavlen er lige attraktiv for både drenge og piger, eller om den appellerer mere til én af kønnene. Hvad tænker I – kunne den være en god gaveidé eller en læringsværktøj for børn? Jeg ser frem til at høre jeres synspunkter!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Virkelig dårlig skjult reklame, for en genstand som er så almen. kniber det med kunder?

Anmeld Citér

21. november 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg vil gerne høre jeres mening om den store tegnetavle, som kan bruges både med kridt og tuscher. Har blandt andet denne i tankerne - tegnetavle til børn Jeg synes, det kunne være interessant at diskutere, hvilken aldersgruppe denne tavle primært henvender sig til ?. Er det noget, børn i børnehavealderen kan bruge, eller er den også god til lidt ældre børn? Desuden vil jeg gerne vide, om I mener, at tavlen er lige attraktiv for både drenge og piger, eller om den appellerer mere til én af kønnene. Hvad tænker I – kunne den være en god gaveidé eller en læringsværktøj for børn? Jeg ser frem til at høre jeres synspunkter!

“Jeg synes, det kunne være interessant at diskutere, hvilken aldersgruppe denne tavle primært henvender sig til”?…. sagde ingen mennesker nogensinde

Man har alligevel en ualmindelig stor interesse i andre menneskers forhold til tavler, hvis man opretter en profil og derefter bare sidder spændt og venter på hvad andre mon tænker om tavler, køn og alder

Anmeld Citér

21. november 2024

BareOsTo

Sommer2024 skriver:

Min søn havde lige netop den der fra han var 3 år gsmmel. Vi havde tal/bogstav magneter til, samt kridt og tusser. Kridt er noget rigtig møg der på. Vi prøvede mange forskellige slags og det var så ringe. 
men tusser og magneter var et hit. Han mistede interessen for den da han var omkring 6-7 år gammel så vidt jeg husker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.