Forsøger at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. november 2024

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 2+4 i følge terminsberegner. Jeg har simpelthen haft næsten konstant mens smerter i underlivet den sidste uge. Jeg kan måske være længere henne, da min cyklus er ustabil. 
er der andre som har oplevet at have svag stikken i underlivet allerede efter ægløsning? 

jeg er et test monster, så jeg har allerede testet i dag, selvom jeg godt ved, at den ikke viser positiv endnu. Det er min 3. Graviditet, men er mange år siden sidst, så husker det ikke så godt. 
Andre som har oplevet mærkelige ting fra maven så tidligt. Min mave snakker hele tiden sådan rimelig højt. 

hilsen en meget nysgerrig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2024

Anonym

Altså hvis du faktisk kun er 2+4 så ved de krop ikke engang at du er gravid endnu, så det vil ikke være pga graviditet.

Jeg har den slags smerter meget fast omkring ægløsning, det kan også være fordi man er ekstra fokus på at mærke sin krop når man går og håber.

Du skriver din cyklus er meget ustabil, så ville jeg helt sikkert bruge ægløsningstest, så slipper du for at gå og være i tvivl om du evt kunne være længere henne mm. For det er jo mens som er bundet op på hvor pr du har ægløsning og ikke omvendt, så når den er meget ustabil er det jo meget svært at sige hvornår man har ægløsning...

Men håber den har været tidligt på den og du faktisk er gravid!

Anmeld Citér

15. november 2024

Anonym

Det du mærker er med garanti bare progesteron som stiger, det er for tidligt til noget som helst andet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.