Hvornår er hcg-boost ude af kroppen i frysecyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
5 svar
2 synes godt om
13. november 2024

Anonymemig

Profilbillede for Anonymemig

Ja, som titlen siger.

Jeg fik i torsdags lagt en blasto tilbage og tog torsdag aften 10 klik ovitrelle. Det er altså 5 dage siden. Planlægger at teste fra på lørdag  3+6 (to dage før blodprøve).

Jeg ved godt, det er forskelligt – men jer der testede ovitrelle-boosteren ud i en frysecyklus: hvornår var den ude af kroppen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2024

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Det er meget forskelligt fra person til person.

Jeg fik også booster som dig og testede bare fra 3+0 for at se hvornår ovitrelle var ude af kroppen - men jeg testede aldrig negativt. Den blev en smule svagere omkring 3+1/2 stykker og så mere og mere positiv. Så tror ikke du rigtig kan bruge andres svar til noget for tror det er individuelt,  jeg ville bare test hver morgen hvis du kan være i det og brug samme type tests  Så håber jeg den aldrig bliver negativ

Krydser for den er der

Anmeld Citér

13. november 2024

Anonymemig

Tak for svar ❤️ det har jeg gjort de andre cykler, men synes, det er svært at være i - derfor har jeg undladt det denne gang. Må bare se, hvad der sker ☺️

Mine test fra i morges og nu her ser sådan ud. Er bare bange for, det er enten ægløsningssprøjten (250 ovitrelle) for 11 dage siden eller triggeren (125 ovitrelle) for 5 dage siden ved ægoplægning, der driller… evt. i kombination med forskellig koncentration urin. Åååh den ventetid ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. november 2024

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Jeg har læst halveringstiden på ovitrelle er cirka 30 timer. Så kan du prøve at regne dig lidt frem. Men uanset, så er det jo tiden som giver svar ….

Jeg havde det som dig, jeg kunne næsten ikke være i det testeri, men samtidig var jeg for nysgerrig til at lade være

Hvis du tester i morgen må du da lige sende vise er billede Krydser for den er der

Anmeld Citér

13. november 2024

Anonymemig

Det gør jeg ikke, for har lovet min mand ikke at teste før lørdag morgen igen men jeg skal nok opdatere der. Tak for held og lykke

Anmeld Citér

15. november 2024

Anonymemig

Jeg fik ham overtalt, og her er testen her til aften (3+5). Begynder snart at tro på det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.