Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
LiaLars skriver:
Jeg har brugt dette mærke til min baby, som har eksem, og vil gerne anbefale det til alle jer andre at prøve. Det tog et par dage, og huden bliver blød og ikke tør. Har I prøvet andre hudplejeprodukter, der har virket?
https://www.harmoniq.se/p/varumarken/maria-akerberg/maria-akerberg-kroppsvard/maria-akerberg-baby-gift-set.html
alt efter typen af eksem skal man overveje at søge læge for at få locoid til at hjælpe med at genopbygge indefra :)
jeg har 2 med hver deres type børne eksem og der er forskel på hvordan de skal håndteres :)
den ene skal have forebyggende med locoid når vejret skifter mellem fugtigt/tørt-koldt/varmt og så en fed creme med mindst 70% fedtindhold for at prøve at undgå det bliver til udslæt..
den anden skal blot smøres med fed creme uden parfume og klorhexidin (som der faktisk er proppet i rigtig mange af de cremer til børn) når han bliver rød og tør..
begge kan kun tåle at blive badet med sæben fra decubal til børn som forarbejder huden til bedre at optage den fede creme bagefter..
den eneste fede creme der virker bare lidt her er den fra Faaborg der hedder anti-itch.. ikke deres lotion men den fede creme på 70% fedtindhold.. den bruges også hvis der opstår kløe i løbet af natten da den beroliger huden.. så længe der ikke er kradset hul for så er der intet der virker..
Anmeld
Citér