Min ex mands opførsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
11 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2024

Anonym trådstarter

Min ex mand og jeg gik fra hinanden for ca 9 år siden, han giftede sig igen ca 1 års tid efter, og de er stadig gift idag.

Vi har ikke børn sammen, men han har været flink til at hjælpe med feks tilslutning af opvaskemaskine m.m, hjalp da jeg mistede min mand.

Vi ses med jævne mellemrum, da han køre som sælger, og kommer også forbi mit arbejde. Vi har altid haft en høflig tone over for hinanden, men pludselig ændrede det sig, til han blev flirtende, lagde ikke skjul på at han gerne vil have intim kontakt, som jeg har afvist, sidst blev han direkte modbydelig, gav mig et kys på munden, og sagde med den ledeste tone, så kan vi også bare lade være, med et blik jeg aldrig glemmer, han tror han er guds gave til kvinder, det er tydeligt.

Vi gik fra hinanden pga jeg var sikker på, at han var mig utro, selvom han benægtede, den her opførsel beviser lidt nu, at jeg havde ret, og jeg har simpelthen så ondt af hans nuværende kone, gør man noget med den viden?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko

Jeg synes ikke, at du skal gøre noget her 9 år efter jeres skilsmisse. Selvom jeg godt forstår, at du har ondt af hans nye kone, når han lægger op til sex med dig. Hvis I ikke har børn sammen, kan du så ikke "bare" bryde kontakten med ham? Hvis han fortsætter med sin grænseoverskridende og ubehagelige opførsel? 

Anmeld Citér

11. november 2024

Anonym trådstarter

Ekko skriver:

Jeg synes ikke, at du skal gøre noget her 9 år efter jeres skilsmisse. Selvom jeg godt forstår, at du har ondt af hans nye kone, når han lægger op til sex med dig. Hvis I ikke har børn sammen, kan du så ikke "bare" bryde kontakten med ham? Hvis han fortsætter med sin grænseoverskridende og ubehagelige opførsel? 

Helt bryde, vil betyde et nyt job, da han jo kommer som sælger på mit arbejde, og jeg er meget glad for mit job, har 20 års jubilæum næste år

Anmeld Citér

11. november 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko
Anonym skriver:

Helt bryde, vil betyde et nyt job, da han jo kommer som sælger på mit arbejde, og jeg er meget glad for mit job, har 20 års jubilæum næste år

Kan du minimere det til en professionel relation så? 

Anmeld Citér

11. november 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko

Det er i øvrigt også lidt specielt, at han begynder på den opførsel 9 år efter. 

Anmeld Citér

11. november 2024

Anonym trådstarter

Ekko skriver:

Kan du minimere det til en professionel relation så? 

Vi ses kun på jobbet, privat har det kun været 3 gange på 9 år.

Anmeld Citér

11. november 2024

Anonym trådstarter

Ekko skriver:

Det er i øvrigt også lidt specielt, at han begynder på den opførsel 9 år efter. 

Det er kun en tanke, men måske har han set sit snit til, at tænke hun er nok ensom nu, da jeg mistede min mand.

Anmeld Citér

11. november 2024

Anonym

Nej du gør ikke noget. 

Det er ikke dit bord. Jeg ville tale med overordentlige storw bogstaver og fortælle at han kun skal opsøge dig, såfremt det er arbejdsrelateret. 

Du kan jo i princippet melde ham for chikane via din leder. 

Anmeld Citér

11. november 2024

Anonym

Er hans nuværende kone en du har noget med at gøre ? - den er svær, men jeg ville da informerer konen om det faktisk uanset, da jeg også selv ønskede at få den information (muligt jeg også ville blive sur på kvinden, men det er hvad det er (ikke at jeg sige hun/du har nogen skyld, der ville bare være mange følelser, men jeg ville helt sikkert gerne have det at vide - heller det end at leve livet på en løgn)

Anmeld Citér

11. november 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er hans nuværende kone en du har noget med at gøre ? - den er svær, men jeg ville da informerer konen om det faktisk uanset, da jeg også selv ønskede at få den information (muligt jeg også ville blive sur på kvinden, men det er hvad det er (ikke at jeg sige hun/du har nogen skyld, der ville bare være mange følelser, men jeg ville helt sikkert gerne have det at vide - heller det end at leve livet på en løgn)

Nej ikke som sådan.

Har konfronteret ham med, om ikke han får dårlig samvittighed, når han vil lave de ting uden for ægteskabet, og hans svar pisser mig af; nej for jeg får ikke noget derhjemme, så må jeg få det andre steder, så gå dog fra din hustru først!!

En anden ting er, at det er jo dybt fornærmende, at han ikke har højere tanker om mig, at han tror jeg bare smider bukserne, hvem fanden tror han han er!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.