Test monster - som kun tænker graviditet og baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2024

Anonym trådstarter

Jeg er seriøst forfærdelig! Jeg har nu her taget en graviditets test, som jeg jo godt vidste ville vise negativ. Min ægløsning ligger først nu her enten for et par dage siden eller senest i morgen.

har i nogle gode råd, så man kan tænke på lidt andet end graviditet og baby hele tiden?! Jeg har i forvejen to større børn, men tankerne kører ikke på andet end baby. Det er første cyklus vi forsøger i denne omgang. Så det bliver nogle lange måneder, hvis det ikke lykkes

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko

Jeg kender det egentlig godt. Utålmodigheden og det brændende ønske om en positiv test, hellere i går end i morgen. Det, der fik mig til at slappe af med tidlige tests var, at jeg to gange oplevede at teste positivt vildt tidligt a la 3+3 og 3+4, men hvor min menstruation bare kom alligevel som den skulle i 4+2 (altså en cyklus med 30 dage). Og så tænkte jeg, at jeg hellere ville vente til, at jeg reelt var gået over tid. Det ef ikke særlig fedt at vide, at der måske kunne have været noget, som ikke blev. Så ville jeg hellere vente. 

Anmeld Citér

11. november 2024

Anonym trådstarter

Ekko - du har helt ret. Den frygt sidder også i mig. Med mine to børn testede jeg også tidligt, men synes ikke jeg var så slem som denne her gang. Men jeg er jo selvfølgelig også blevet en del ældre og åbenbart mere utålmodig

jeg vil forsøge at tage det roligt som minimum én uge mere, så må vi se, om jeg er heldig i første hug.

Anmeld Citér

11. november 2024

Anonym

Find evt en hobby hvis du har tid, eller noget andet at gå op i. Det hjalp mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.