Ægløsning - tvivl om hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2024

Anonym trådstarter

Hej.

jeg har uregelmæssig mens og cyklus. Der går mellem 21 og 24/25 dage mellem hver gang.

min mens startede lørdag og stoppede tirsdag/onsdag. Vi havde sex i går første gang. I dag har jeg lidt mens smerter og meget udflåd. Nogen der har prøvet det? For ægløsning bør jo ikke være før i næste uge. 

hilsen én som i forvejen har to større børn, men ikke kan huske noget fra de gange. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2024

TLO

Hvis din cyklus kun er 21 dage, og din lutealfase er de sædvanlige 14 dage, så har du jo allerede ægløsning på din cyklusdag 8, dvs i morgen. Det passer jo meget godt m øget sekret og lidt lette smerter ifm ægløsning

Anmeld Citér

8. november 2024

Anonym trådstarter

Ja det er også det jeg måske håber, men så bør vi nok hygge igen i morgen og et par gange mere efter det, så vi rammer det helt rigtige tidspunkt. Jeg synes bare det er så svært at vide med ægløsningen, når den gør som den selv vil, den krop;-) 

Anmeld Citér

8. november 2024

Darling

Hvorfor tager du ikke bare ælteste? Det er umuligt at svare på og kun de kan give dig svaret

Anmeld Citér

8. november 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Tag en ægløsningstest. Det andet er umuligt at svare på ☺️ min cyklus er selv 24-25 dage og min ægløsning falder tit på dag 8-9 kan jeg mærke og teste ☺️

Anmeld Citér

8. november 2024

Anonym trådstarter

hvis jeg ikke bliver gravid denne her måned, så køber jeg helt sikkert ægløsningstest. Har jeg aldrig brugt før i de to andre graviditeter, men nu er jeg selvfølgelig også blevet ældre (35). Og min cyklus er helt galt i forhold til da jeg fik de to andre :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.