Opsætning af opvasker....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

199 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2024

Anonym trådstarter

Måske et jævnt dumt spørgsmål...men here we go;

Jeg bor til leje i almen bolig. Vi må gerne lave ændringer i boligen efter at have søgt tilladelse. 

Der er ikke opvasker og jeg vil gerne have en opsat. Jeg skal købe den selvfølgelig, men hvilken håndværker skal opsætte den??

Der skal fjernes et skab. Den skal tilsættes vand og strøm. Hvem gør det hele?? Eller skal jeg bruge flere håndværkere til opgaven? Regner med at det skal udføres korrekt og af professionelle. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2024

Timf

Profilbillede for Timf

Ring til udlejer oftes bruger de deres egne håndværkere hvis de f.eks. er et boligselskab. Jeg bor hos privat nu og der får jeg bare min stedfar til det

Anmeld Citér

7. november 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Måske et jævnt dumt spørgsmål...men here we go;

Jeg bor til leje i almen bolig. Vi må gerne lave ændringer i boligen efter at have søgt tilladelse. 

Der er ikke opvasker og jeg vil gerne have en opsat. Jeg skal købe den selvfølgelig, men hvilken håndværker skal opsætte den??

Der skal fjernes et skab. Den skal tilsættes vand og strøm. Hvem gør det hele?? Eller skal jeg bruge flere håndværkere til opgaven? Regner med at det skal udføres korrekt og af professionelle. 

Selve installeringen skal du have en autoriseret VVS-installatør til at udføre. Og det er helt rigtigt vurderet af dig, at det skal være en professionel - det er ikke noget, andre må gøre. 
At fjerne skabet er vel en tømreropgave, selv om en dygtig handyman nu nok også kunne klare det. Jeg synes, du skal høre boligselskabet, om de har et bud på én, der kan klare den del. 

Anmeld Citér

7. november 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Når du har fået tilladelse til at opsætte en opvaskemaskine, så sørger du selv for det, så det er gjort håndværksmæssigt korrekt. Hvis der allerede er lavet træk til det, så kan du tilslutte den selv eller en du kender, der er 'handyman' ellers bestille en til det. Er der ikke lavet træk allerede, så bestil en til det. Boligselskabet kommer så og tjekker det er i orden, eller det burde de i hvert fald. 

Tjek lige om du skal retablere ved fraflytning og derfor skal gemme skabet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.