Kobber bryllup.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2024

Anonym trådstarter

Gode ideer til at overraske kobber brudepar?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2024

Anonym

Tror det er nemmere for folk at komme med inputs hvis vi ved lidt mere om alder, interesser, typer, hvor mange der skal være med etc. 

Men den klassiske er jo æresport, morgensang og måske morgenmad sammen. Prøv at slå kobberbryllup op ift traditioner. 

Og så “Plejer” det være parret selv der holder en fest, hvis de vil det. 

Anmeld Citér

2. november 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Mine forældre har kobberbryllup nu her, og vi laver som familie en æres port, og vækker dem med musik og morgenmad. De holder ikke en fest senere på dagen da min stedfar er meget syg og derfor vil det blive for meget. 
derudover køber vi alle gaver der har noget med kobber.

Anmeld Citér

2. november 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Hvis du er sikker på, om det er noget parret er interesseret i, så er de “klassiske” ting jo de som er nævnt ovenfor - men mange vælger jo også at lade helt være og synes måske at det er lidt fjollet (fx mig selv), eller vil hellere ud og rejse eller andet  

Anmeld Citér

3. november 2024

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Hvis du er sikker på, om det er noget parret er interesseret i, så er de “klassiske” ting jo de som er nævnt ovenfor - men mange vælger jo også at lade helt være og synes måske at det er lidt fjollet (fx mig selv), eller vil hellere ud og rejse eller andet  

Jeg aner fskrisk ikk om det er noget de vil have. Min mor spurgte bare om jeg havde nogle gode ideer og tænkte derfor jeg ville spørger herinde  

ved ikke selv hvad normalen er nemlig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.