Dermaroller - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2024

Anonym trådstarter

Hej.

jeg overvejer at købe en dermaroller, ikke ift urenheder men grundet store porer og lidt små ar, og af hvad jeg kan læse, skulle den kunne være behjælpelig med at mindske disse porer og mindske synligheden af små ar. 
men ville gerne høre nogen personlige erfaringer?

pft.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2024

SKXXX

Profilbillede for SKXXX
Anonym skriver:

Hej.

jeg overvejer at købe en dermaroller, ikke ift urenheder men grundet store porer og lidt små ar, og af hvad jeg kan læse, skulle den kunne være behjælpelig med at mindske disse porer og mindske synligheden af små ar. 
men ville gerne høre nogen personlige erfaringer?

pft.

Jeg har ikke gode erfaringer med dermarolling derhjemme. Det er i min optik noget, man bør overlade til professionelle. Til gengæld ELSKER jeg T-Zone Peeling fra Pudderdåserne. Den har mindsket mine porrer helt vildt  

Anmeld Citér

1. november 2024

Anonym trådstarter

SKXXX skriver:

Jeg har ikke gode erfaringer med dermarolling derhjemme. Det er i min optik noget, man bør overlade til professionelle. Til gengæld ELSKER jeg T-Zone Peeling fra Pudderdåserne. Den har mindsket mine porrer helt vildt  

Må jeg lige ind og finde har hørt meget godt om pudderdåsernes produkter generelt. Har kun prøvet et produkt fra dem - en peeling jeg brugte da jeg led af urenheder. Brugte det et par måneder og der har intet været siden (det er 4 år siden) kan være en tilfældighed men jeg oplevede det som at det var produktet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.