At udvikle sig selv og partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. oktober 2024

Anonym trådstarter

Hey alle. 

Jeg har været sammen med min kone i plus 17 år, og vi har det super godt sammen, også når det kommer til sex. Vi knalder ikke hverdag nogle gange kan der går uger andre gange hverdag, svinger ofte efter arbejde børn osv. Så intet der. 

Sex, ja vi kender hinanden godt, og jeg kan godt lide at prøve grænser af hvor min partner nok er lidt mere ro på, men hun er åben over for det meste og også med på ret meget. 

Men hvordan udviklere vi os, når vi har sex er det meget som vi altid har gjort, de gode stillinger så hun kan få orgasmer, altid mellem 2 og 8 efter tids press, men bagefter føler jeg sgu lidt at hun bare en et onani hylster, hun er færdig alle ved det, så det mig hmm, der får jeg følsen af vi også burde stoppe, for jeg ser hende kun som en der skal få mig til at komme, om det er det ene eller 3 hul så er målet ikke samvær men, den der lorte klat, (jo det er super lækkert) men omvendt så ville det sgu være nemmere for mig at skyde den af i toilettet. 

Har snakket med min partner om det, og hun er mere årh hold op, sådan er det ikke og slap af det jo lækkert, og jeg vil også have lov til at give dig en orgasme. Meen jeg føler stadig nogle gange hun bare en en fuldvoksen flesh light. Jo vi kan godt komme på samme tid, nogle gange men ofte er de lidt fesen orgasme fra min side, og jeg er ikke en 2 løber er jeg skudt af er jeg færdig hahah 

Hvad gør i? 

Hvordan kan vi i fælleskab komme i mål, uden jeg får den idiot tanke. 

Hvordan har jeres sex liv udviklet sig gennem de år i har været sammen. 

Og hvordan skal vi udvikle vores sex liv så det ikke bare er det sammen. 

Overvejer tantra, men da vi begge faktisk godt kan lide pik i hul og så en masse friktion og vi bare ikke har 3 til 800 timer i døgnet til at knalde så er den hurtigt udelukket. 

Kom med jeres input tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2024

Anonym

Taler du om 2-8 min?! Man kan da godt bruge mere - også selvom man har børn. Det er vidst et spørgsmål om at prioritere det  Gå lidt tidligere i seng og gør noget ud af forspillet. Rør ved hinanden, på hele kroppen. Evt massage. Kys. Tal sammen. Kram, vær tætte. Brug forspillet til at føle jer nærmere hinanden. Det behøver ikke være mere end 15min på en alm træt onsdag. Og så kan i knalde til i kommer og falde døde om. På den måde synes jeg at sex er noget vi bliver mere connected af. 

Men jeg tænker også lidt, om din kone er passiv under akten siden du føler du “bare bruger hende”.? 

Anmeld Citér

3. november 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Taler du om 2-8 min?! Man kan da godt bruge mere - også selvom man har børn. Det er vidst et spørgsmål om at prioritere det  Gå lidt tidligere i seng og gør noget ud af forspillet. Rør ved hinanden, på hele kroppen. Evt massage. Kys. Tal sammen. Kram, vær tætte. Brug forspillet til at føle jer nærmere hinanden. Det behøver ikke være mere end 15min på en alm træt onsdag. Og så kan i knalde til i kommer og falde døde om. På den måde synes jeg at sex er noget vi bliver mere connected af. 

Men jeg tænker også lidt, om din kone er passiv under akten siden du føler du “bare bruger hende”.? 

Jeg tror at det er 2-8 orgasmer

Anmeld Citér

4. november 2024

Anonym

Vi er også kørt lidt død i udvikling…  men hmm, vores kan variere om det skal være noget hårdt sex, noget rollespil, eller en quicky, eller sådan kærlighedssex.  Jeg, som er kvinde, er begyndt, at kunne lide det lidt mere hårdt. Vi har været sammen i 23 år btw og har tre børn.
Snakker I om den slags? Eller er det altid sådan ‘jeg elsker dig sex’ indtil du så lige når til den sidste del? 

vores forhold er åbent - så vi har også mulighed for sex udenfor hjemmet. Alene den del, synes jeg er sindsygt frækt. Men det er selvfølgelig sådan lige lidt ud over det normale - I know. 

pøj pøj med det

Anmeld Citér

4. november 2024

Anonym

Bdsm  

Klub miljø eller foreninger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.