2 skyggestreger i træk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2024

Anonym trådstarter

Jeg ved lægger et billede af 2 rfsu tidlig test. De er begge taget her i eftermiddag, med et par timers mellemrum. De tynde streger har begge været der efter ca. 30 minutter, hvor man senest skal have aflæst testen (står der i indlægsseddel). Jeg testede helt negativ på valmed strimmel igår.

Hvad siger jeres erfaring, har jeg bare været uheldig at få dumme skyggestreger, eller kunne der være noget igang?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2024

Darling

Køb en digital så er du ikke i tvivl, du kan sagtens være uheldig. Specielt efter så lang tid så kommer der desværre ofte altid streger på testene

Anmeld Citér

29. oktober 2024

123321

Profilbillede for 123321

Synes da det ligner der er noget på vej. Test igen om et par dage

Anmeld Citér

30. oktober 2024

Anonym trådstarter

De mærkelige streger fik mig til at teste imorges, på en valmed, og den var kridhvid. Den burde være positiv idag, hvis der var noget, ikke?

Anmeld Citér

31. oktober 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Svært at sige. Du tog tidlig tests den anden dag, så det betyder vel, at du ikke forventer at være ret langt henne. 

Indtil du får din mens, er der håb. Hvornår forventer du den?

Anmeld Citér

31. oktober 2024

Anonym trådstarter

Var sikker på at jeg havde skrevet det. Men ville være 3+5 idag

Anmeld Citér

31. oktober 2024

Darling

Anonym skriver:

Var sikker på at jeg havde skrevet det. Men ville være 3+5 idag

Det er højest sandsynligt de skygger som kommer når en test har lagt længe, stregerne er grå og i og med du ikke kan teste positivt dagene efter så tror jeg desværre ikke du er gravid i denne gang

Anmeld Citér

31. oktober 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

De mærkelige streger fik mig til at teste imorges, på en valmed, og den var kridhvid. Den burde være positiv idag, hvis der var noget, ikke?

Jeg har altid testet med valmed og har kunne få en svag positiv streg fra ca 3+3. Den har aldrig været falsk negativ for mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.