Blødning, slow starter erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. oktober 2024

Anonym trådstarter

Hej alle.

jeg har brug for nogle erfaringer eller gode råd. Jeg begyndte at bløde som Alm mens start oktober. Det gjorde jeg i 14 dage, men tog så en test på 8. Dagen, da jeg syntes, det var mærkeligt, jeg blødte og blødte. Den var positiv og jeg konkluderede, det var en Bio. Men blødningen fortsatte, jeg tog til lægen og de målte mit HCG til 92. To dage senere var det 200. Alt det her er 1,5 ugen efter min mens startede. Jeg blev scannet dagen efter mit HCG var på 200 og der kunne de intet se. Jeg tænkte fint, så er det måske ude, men jeg blev alligevel henvist til gynækolog. 2 uger efter blødning startede, stopper den helt og alt er normalt, men mine test bliver mere og mere positive. Jeg har været ved gynækolog, som kunne ane en tidlig graviditet. Han var sikker på, jeg fortsat er gravid. Bare tidligt henne. Men alt det kan ikke passe. Jeg burde være 4 uger henne omkring d. 12 oktober, men d. 22 oktober svarer det til, jeg faktisk var 4 uger henne og derfor kan de intet se på scanningen… Nogle der har prøvet noget lignende, som vil dele erfaringer? Jeg er egentlig afklaret med, det ikke er en reel graviditet, men gynækologen er sikker på, det bliver til noget. Det kan bare ikke passe med min cyklus og hvornår jeg mener befrugtning er sket…. Min udvikling i test er jo gode nok, men det kan bare ikke passe. Så har ægget været 10 dage om at sætte sig fast. Det hele tager så lang tid og jeg er ved at blive sindssyg! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2024

Darling

Hvis du ikke har testet for ægløsning så ved du ikke hvor langt du er henne, du kan i princippet være en uge kortere henne end du selv tror. I og med dit hcg ikke er højere så tænker jeg i hvert fald ikke du er så langt henne som du selv tror

Jeg ville give det 1-2 uger også tage til en scanning eller bede om en ny blodprøve. 

Anmeld Citér

29. oktober 2024

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Hvis du ikke har testet for ægløsning så ved du ikke hvor langt du er henne, du kan i princippet være en uge kortere henne end du selv tror. I og med dit hcg ikke er højere så tænker jeg i hvert fald ikke du er så langt henne som du selv tror

Jeg ville give det 1-2 uger også tage til en scanning eller bede om en ny blodprøve. 

Ja, det har jeg ikke, men jeg syntes, jeg kunne mærke det omkring d. 27/28 september. Derfor jeg er rundt på gulvet. Måske ægget bare har sat sig fast sent. �� eller måske et vindæg. Jeg håber bare ikke, det er en GUL. 

Anmeld Citér

29. oktober 2024

Darling

Anonym skriver:

Ja, det har jeg ikke, men jeg syntes, jeg kunne mærke det omkring d. 27/28 september. Derfor jeg er rundt på gulvet. Måske ægget bare har sat sig fast sent. �� eller måske et vindæg. Jeg håber bare ikke, det er en GUL. 

Du kan ikke bruge at du måske kunne mærke det til noget jeg ville slå koldt vand i blodet, jeg har haft to vindæg og der var en tom gestationssæk begge gange da jeg var til scanning 6+0. Mit hcg har også været meget højt begge gange, men ikke steget som det skulle

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.