Gravid efter p-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. oktober 2024

Anonym trådstarter

Hvor lang tid tog det jer at blive gravide efter p-pille stop? 

Jeg stoppede på p-piller i slutningen af april og tracker ægløsning osv. Men der er ikke sket noget endnu og ventetiden føles virkelig lang….

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2024

Anonym

8 mdr. Men fuckede min cyklus op ved at bruge Vitex Castus. (troede jeg kunne snyde mig hurtigere gravid) Men tilskuddet gjorde simpelthen at min mens forsvandt og jeg ikke kunne måle min ægløsning. To mdr. efter stop af Vitex Castus blev jeg gravid. 

Ikke at jeg tror der er noget galt, men sig da til lægen at I er nysgerrig efter vide jeres fertilitet. 

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Anonym

Jeg blev gravid nærmest med det samme efter p-pille stop. 

Tror det er meget individuelt ligesom alt andet. 

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

8 mdr. Men fuckede min cyklus op ved at bruge Vitex Castus. (troede jeg kunne snyde mig hurtigere gravid) Men tilskuddet gjorde simpelthen at min mens forsvandt og jeg ikke kunne måle min ægløsning. To mdr. efter stop af Vitex Castus blev jeg gravid. 

Ikke at jeg tror der er noget galt, men sig da til lægen at I er nysgerrig efter vide jeres fertilitet. 

Vi har fået tjekket vores fertilitet og alt er som det skal være. Så vi venter bare på vores tur… var bare nysgerrig om hvor lang tid det tog for andre

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Anonym

11 måneder, HUSK at det er helt NORMALT at det kan tage et år blive gravid. Det er super træls, men sådan er det jo. Chancen for en graviditet er kun 20% i hver cyklus, nogle er bare heldige.

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

11 måneder, HUSK at det er helt NORMALT at det kan tage et år blive gravid. Det er super træls, men sådan er det jo. Chancen for en graviditet er kun 20% i hver cyklus, nogle er bare heldige.

Ja jeg ved det godt, det sagde fertilitetslægen også. Sol, måne og stjerner skal jo stå lige på det rigtige tidspunkt. Det føles bare som en evighed når man er klar til baby.... vi har jo "kun" prøvet i 6 måneder nu, men føles længere

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ja jeg ved det godt, det sagde fertilitetslægen også. Sol, måne og stjerner skal jo stå lige på det rigtige tidspunkt. Det føles bare som en evighed når man er klar til baby.... vi har jo "kun" prøvet i 6 måneder nu, men føles længere

Ja det er et super hårdt game at være i, men sådan er det desværre. Vi endte dog med at bruge to år fordi jeg mistede da jeg blev gravid i 11. Forsøg. 

Jeg blev gravid måneden efter, men det var også en abort. Herefter gik der 11 måneder igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.