Bekymret omkring blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. oktober 2024

Anonym trådstarter

Hej, 

Jeg er ny herinde og nyligt gravid. Jeg troede jeg var 6+5 i dag men en tidlig scanning i går viser at jeg nok kun er 5+6. Så vi kunne ikke se hjerteblink endnu. Vi har fået tilbudt en ny scanning i næste uge.

Men til min bekymring. Jeg har siden tirsdag haft brun blødning som tiltog i går. Jeg talte med jordemoderen om det som ikke umiddelbart lød bekymret. Men som sagt har hun tilbudt os at komme tilbage til en scanning hvor vi forhåbentlig kan se hjerteblink i slutningen af næste uge.
Nå men i dag er jeg så begyndt at bløde rødt også. Jeg ved det måske kan skabe mere panik at høre fra andre, men jeg kunne nu alligevel godt tænke mig at høre erfaringer fra andre der har haft brune blødninger som er gået lidt over i røde. Mistede I? Lever jeres børn i bedste velgående i dag? Man kan nok aldrig forberede sig på det værste, men jeg prøver alligevel. Det skal lige siges at jeg ikke har haft vilde smerter andet end i brysterne som egentlig ikke er så smertefulde mere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym

I 4 ud af 6 graviditeter har jeg fået brunt udflåd/blødning, herefter smerter. Dem endte jeg med at miste, men har fået 2 raske og sunde piger. I de to graviditeter blødte jeg ikke (fik dog også progesteron). 

Håber dit er uden betydning

Anmeld Citér

27. oktober 2024

Anonym

Jeg har blødt i 5 graviditeter, jeg har 2 børn. Hvis jeg har haft smerter og blødt klumper har det ikkr været gode tegn

Anmeld Citér

27. oktober 2024

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar begge to
Jeg har ikke decideret klumper men lidt væv i blodet, hvis man kan kalde det det. Ingen smerter (endnu i hvert fald). Jeg må slå koldt vand i blodet og se det an.

Anmeld Citér

27. oktober 2024

Anonym

Jeg har oplevet brun udflåd, som er gået over i blødning med klumper to gange. Begge gange er endt i spontan abort. 

Jeg har dog to dejlige drenge i dag

Jeg håber din bliver hængende

Anmeld Citér

27. oktober 2024

Anonym trådstarter

Hvor længe oplevede i det brune blød før det gik over i rød blod og klumper? Jeg er på dag 5 nu med det. 

Anmeld Citér

27. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hvor længe oplevede i det brune blød før det gik over i rød blod og klumper? Jeg er på dag 5 nu med det. 

Alt fra få timer til en uge, du kan desværre ikke gøre så meget andet end at se tiden an. 

Kan du ikke vente med scanning til slutningen af ugen så køb en onsdag, når du er så langt henne burde du kunne se noget der.

Anmeld Citér

27. oktober 2024

Anonym trådstarter

Ja jeg må bare vente og se tiden an. Tusind tak for jeres svar alle sammen

Anmeld Citér

27. oktober 2024

Anonym

Jeg har blødt i alle graviditeter og ikke mistet(3stk). Jeg bløder åbenbart bare som gravid.. men jeg har kun oplevet frisk rød blødning, dog i menstruationsmængder. Og en enkelte gange brun pletblødning ca et døgn efter sex. De af mine veninder der startede med brun blødning som ændrede sig gik ikke godt. De, der som jeg, oplevede frisk blødning (alle uden smerter) var det uproblematisk

Anmeld Citér

29. oktober 2024

Anonym

Med min første blødt jeg mandag til fredag nonstop og jeg har et sundt og rask datter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.