Gravid eller ikke gravid ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår testede i positiv

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

708 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2024

Anonym trådstarter

Hej alle 

jeg er fortvivlet og utålmodig. Jeg har ikke fået min mens, og skulle så være 4+2

jeg har taget 3 teste 3 dage i rap da min mens ikke kom som forventet, udover dette har jeg mange symptomer som har stået på i en uges tid

kvalme, meget ømme bryster, svimmel/hovedpine, humørsvingninger, madlede  Ofte næseblod, ondt i kender, samt små niv i begge sider i underlivet og en del murren. 

mit spørgsmål er ganske enkelt om jeg kan være gravid, men jeg skal vente med at teste ?

Jeg mener bare det skulle være muligt at se bare en lille utydelig streg hvis jeg var gravid ?

Nogen erfaringer ? (Jeg fik en ma i juni, ved ikke om det betyder noget) del gerne hvad i har 

mvh den fortvivlede

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle 

jeg er fortvivlet og utålmodig. Jeg har ikke fået min mens, og skulle så være 4+2

jeg har taget 3 teste 3 dage i rap da min mens ikke kom som forventet, udover dette har jeg mange symptomer som har stået på i en uges tid

kvalme, meget ømme bryster, svimmel/hovedpine, humørsvingninger, madlede  Ofte næseblod, ondt i kender, samt små niv i begge sider i underlivet og en del murren. 

mit spørgsmål er ganske enkelt om jeg kan være gravid, men jeg skal vente med at teste ?

Jeg mener bare det skulle være muligt at se bare en lille utydelig streg hvis jeg var gravid ?

Nogen erfaringer ? (Jeg fik en ma i juni, ved ikke om det betyder noget) del gerne hvad i har 

mvh den fortvivlede

Jeg testede negativt fra hver anden dag fra udebleven menstruation frem til 5+3 før den blev ultra svagt positivt.  

Anmeld Citér

24. oktober 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Kan være æl har rykket sig og du ikke er så langt henne som du regner med. 
Jeg ville give det en uge og så teste igen, hvis mens ikke er kommet.

Anmeld Citér

24. oktober 2024

Anonym

Hvis du ikke kender din ægløsning så er du nok ikke så langt henne som du selv tror. Plejer og forventer kan du aldrig bruge til noget for uanset hvor stabil din cyklus er, så kan og vil din ægløsning rykke sig. Det er helt sikkert bare det som er sket så du er ikke gået over tid

De symptomer du oplever kan sagtens være psykisk, som udgangspunkt er du ikke gravid når testen er negativ. Prøv igen om et par dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.