Hold kæft hvor er det svært at være i..

Jeg går til tasterne herinde hver gang og tror bare jeg har brug for at dele og høre andres mening, selvom det self "bare" kræver tålmodighed og se hvad naturen gør.
Har fornyeligt haft en SA, fik lang mens(blødte 14 dage) og blev gravid igen, testet svagt positiv d. 27 sep og nu starter showet igen..
Var til en privat scanning i fredags, hun sagde der var hjerteblink og baby målte 2.7mm hvilket skullet svare til 5+6 begyndte så at pletbløde fredag aften.
Idag var jeg hos gyn, alt så fint ud og baby målte 4.2mm og hun sagde jeg var 5+6 også 6+1 men endte på 6+0
MEN hun var itvilv og det var babys hjerteslag eller min puls man kunne se og sagde at hun ikke var positiv. Har nogen herinde prøvet det?
Jeg har aldrig hørt om det før og hun skiftede mening som vinden blæser, fra alt jo ser godt og normalt ud til jeg ikke skulle være for optimistisk(hun så os noget blod, som kunne gi' svar på hvorfor jeg bløder)
Fik målt hcg og ny scanning i næste uge, men for fanden hvor er det bare hårdt at være i..og forstår ikke den ene kan være så sikker(privat scanning) til denne tvivl og self er det tidligt at komme afsted til scanning men, ville fosteret ha' udviklet sig hvis det er en igangværende abort?
det bliver bare en lang uge igen…
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér