Til jer der har prøvet lign. situation med udeblevet menstruation, skriv gerne jeres historie 
Hej med jer,
I morges fik jeg taget en blodprøve ved lægen for at tjekke om jeg er gravid. Det er i dag 17 dage siden jeg skulle have haft min menstruation, så jeg ville lige tjekkes ved lægen.
Jeg har taget tre test løbende og de ser alle negative ud, så der er sikkert ikke noget. Det skal siges at jeg har haft stabil cyklus siden januar i år, hvor jeg smed mine p-piller. Det er kun sket en enkelt gang, at jeg gik 3 dage over. Jeg ved, at ens cyklus kan være ustabil, men da jeg ellers aldrig har oplevet det før er jeg lidt nervøs for, om jeg mon kan være gravid.
Min kæreste er “stået af i Roskilde” og det er selvfølgelig ikke risikofrit. Det ved vi begge to godt. Vi har været sammen i 8 år og derfor er projekt baby nok heller ikke langt ude i fremtiden, men det ville godt nok være et chok, hvis det skal være nu 
De sidste to dage har jer haft lidt ømme bryster og kvalme, men meget lidt. Ellers ingen symptomer.
Venter spændt på hvad blodprøven siger… håber at få svar i eftermiddag, men måske det først bliver i morgen??
Anmeld
Citér