Hej!
sagen er den at jeg brændende ønsker mig en 3’er. Min mand er knap så meget med på den ide.
vi bruger ingen prævention, til trods for at kondomet ligger klar hver gang, så er det som om det ikke rigtig kommer på. Min bedre halvdel er helt klar over at hvis jeg bliver gravid, så har jeg ikke tænkt mig at få en abort. Derfor “står han af i Roskilde” til trods for at han godt ved, at det kan man lave en baby på. Han smågriner lidt, når jeg fortæller ham at jeg klart har mest lyst til sex, når jeg har ægløsning, hvilket jo kun øger chancen endnu mere.
Jeg har taget de her to ægløsningstest i dag. Den blå babyplan fra i morges, og Valmed fra her til i eftermiddag. Er vi ikke enige om at de begge er bragende positive?
Bare for at gøre det helt klart - jeg er ikke ude på at narre min bedre halvdel til en baby, han er helt med på at det kan ske, og at jeg har ægløsning.
Vi havde sex i går, og her til aften og formentlig igen i morgen. Mit spørgsmål er så også - hvad er jeres erfaring med at blive gravide trods afbrudt samleje?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér