Blødning uge 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2024

Anonym trådstarter

Jeg var til scanning i fredags, hvor jeg så hjerte blink og lige efter scanningen begyndte jeg at pletbløde og det har jeg gjort lige siden, de første to dage var det kun minimalt i trusseindlæg og når jeg tørret mig, men synes det er mere i dag (ingen smerter) 

Skal til scanning igen imorgen og går lidt og forbereder mig på det værste, har lige været igennem en spontan abort omkring uge 5+5 i Juli. 

Er der nogle som har oplevet det samme? Hvor alt var fint? Frygter sådan der ikke er hjerteblink imorgen og at jeg er ved at miste igen…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2024

HLB

Kæmpe kram til dig. 
da jeg var gravid med min søn vågnede jeg om natten da jeg var 5+ og havde en stor blødning i toilettet. Jeg var sikker på at jeg var startet på at abortere. Jeg blødte et par dage, lidt ligesom en menstruation, men mit HCG blev ved med at stige. 
Min søn ligger og sover nu, og er 2,5 år gammel. Så alt gik så fint. Vi så også hjerte blink kort efter. 

Krydser fingre for at alt går godt for dig! 

Anmeld Citér

21. oktober 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg prøvede det samme i min graviditet, fra 4+ til 12+ og var rædselsslagen hver gang jeg så blod. Det var en meget lang graviditet præget af angst for at miste..Men mit lille mirakel blev i maven og kom ud ved planlagt kejsersnit for 12 dage siden

Anmeld Citér

22. oktober 2024

Anonym trådstarter

HLB skriver:

Kæmpe kram til dig. 
da jeg var gravid med min søn vågnede jeg om natten da jeg var 5+ og havde en stor blødning i toilettet. Jeg var sikker på at jeg var startet på at abortere. Jeg blødte et par dage, lidt ligesom en menstruation, men mit HCG blev ved med at stige. 
Min søn ligger og sover nu, og er 2,5 år gammel. Så alt gik så fint. Vi så også hjerte blink kort efter. 

Krydser fingre for at alt går godt for dig! 

Tak

Hvor dejligt at læse at det kan gå godt, trods blødning .

Jeg føler bare det var præcis sådan her min tidligere abort startet, med pletblødning er så nervøs for scanningen i dag. Tak, håber jeg er ligeså heldig som dig

Anmeld Citér

22. oktober 2024

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Jeg prøvede det samme i min graviditet, fra 4+ til 12+ og var rædselsslagen hver gang jeg så blod. Det var en meget lang graviditet præget af angst for at miste..Men mit lille mirakel blev i maven og kom ud ved planlagt kejsersnit for 12 dage siden

Stort tillykke 

Det er virkelig rart at læse, det giver lidt håb om at der fortsat kan være liv

og puha, det var godt nok længe med blødning. Blev du holdt øje med? Eller var du bare til de alm scanninger imens du blødte? 

Anmeld Citér

22. oktober 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Stort tillykke 

Det er virkelig rart at læse, det giver lidt håb om at der fortsat kan være liv

og puha, det var godt nok længe med blødning. Blev du holdt øje med? Eller var du bare til de alm scanninger imens du blødte? 

Tusind tak. Jeg blev ikke holdt øje med, andet end en scanning 6+ og en tur på hospitalet, efter en styrtblødning 8+. Ellers betalte jeg selv for mange scanninger, fordi jeg havde svært ved at finde ro.

Jeg håber det bedste for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.