Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2024

Dukkeansigt

Profilbillede for Dukkeansigt

Hej piger,

Af hvad jeg kan regne ud, er jeg ca. 5+ og jeg er nysgerrig på at høre hvad I andre har oplevet af symptomer i starten af graviditeten? 

de eneste symptomer jeg indtil videre har, er jo selvf. En udeblevet menstruation samt en positiv test og så begynder kvalmen at melde sig.. 

Håber I har lyst til at dele

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Det har været forskelligt. Min søn kvalme men føret efter uge 7, min store datter kvalme fra uge 3 fra uge 4 og til uge 25 ca kastede jeg op flere x dagligt, med min mindste pige havde jeg ikke et eneste symptom.  

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Anonym

Dukkeansigt skriver:

Hej piger,

Af hvad jeg kan regne ud, er jeg ca. 5+ og jeg er nysgerrig på at høre hvad I andre har oplevet af symptomer i starten af graviditeten? 

de eneste symptomer jeg indtil videre har, er jo selvf. En udeblevet menstruation samt en positiv test og så begynder kvalmen at melde sig.. 

Håber I har lyst til at dele

Jeg er i uge 6 og jeg har ømme bryster men ellers ingen symptomer..

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Dukkeansigt

Profilbillede for Dukkeansigt
*.* skriver:

Det har været forskelligt. Min søn kvalme men føret efter uge 7, min store datter kvalme fra uge 3 fra uge 4 og til uge 25 ca kastede jeg op flere x dagligt, med min mindste pige havde jeg ikke et eneste symptom.  

Ej hvor vildt at det har været så forskelligt

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Anonym

Med min første søn havde jeg ingen symptomer overhovedet. 

Med min anden søn havde jeg kvalme i alle 41 uger jeg var gravid, kastede op og havde det bare helt forfærdeligt

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Anonym

Ingen symptomer overhovedet :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.