Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2024

Anonym trådstarter

Jeg startede med at teste 2 dage før min menstruation sluttede.. min ægløsning er nemlig aldrig helt på samme tid. Der var testen meget tæt på positiv, altså næsten helt ens i farve. Så meget at jeg var sikker på den den ville være helt positiv dagen efter.. Men der var den meget negativ.. sådan så man meget svagt ku se streg nr 2.. og det har den været lige siden..  og det er i 10 dage jeg har testet nu. 

Kan jeg ha haft ægløsning mens jeg har min menstruation? Eller mon det bare er fordi den springer den over denne gang? Hvis det er muligt.. er lidt forvirret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2024

Anonym

Du kan ikke bruge ælteste på den måde, der er ikke noget som hedder næsten positiv når det kommer den slags teste. 

Det hedder positiv eller negativ, de kan nemlig svinge sååå meget i styrke og gå fra at være helt svag til positiv på få timer. 

Jeg tænker ikke du har haft æl under mens, bliv ved med at teste og gerne fra klokken 10 til 20 og aldrig på morgenurin

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Anonym trådstarter

Ej jeg troede man skulle teste på morgen urin ligesom graviditetstest.. må lige prøve på et senere tidspunkt. Er der så heller ik noget med at man skal holde sig i 4 timer mindst?

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ej jeg troede man skulle teste på morgen urin ligesom graviditetstest.. må lige prøve på et senere tidspunkt. Er der så heller ik noget med at man skal holde sig i 4 timer mindst?

Det skal man ikke, det kan give et forkert resultat og jo. Men 3 timer kan også bruges du skal bare ikke drikke for meget så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.