Dårlige ører kokser amning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. november 2009

SAL

Hej hej!

Min søn på lidt over 4 måneder døjer med dårlige øre - mellemørebetændelse og forhøjet tryk på det ene øre...han er i behandling!

MEN!!!! Siden har begyndte at få dårlige ører har han ikke rigtig vill/kunne spise hos mig - det gør ondt på ham nån han ligger i amestilling og skal sutte...

Det korte af det lange er.......andre der har prøvet det samme???

På en dag kan jeg få ham til at spise hos mig ca. 4-5 gange...Ellers har han fået en flaske med MME (men det er IKKE meningen at han skal have flaske overhovedet jo)! Jeg ønsker brændende at blive ved med at amme, men det er bare SÅ svært når det ondt på ham!

Nogle gane kan der gå 7-8 timer mellem han spiser - er det ikke for længe??? Jeg prøver og prøver men han vil ikke...

Det skal siges at han trives rigtig fint bortset fra ørene...han er glad og godt tilpas ellers...

idag har jeg lejet en brystpumpe hos Falck - er lidt bange for at min produktion går ned når der er så længe imellem han spiser!!

Kan I hjælpe, komme med gode råd eller noget....??

Kærligst Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

mor_sabina

LouiseN skriver:

Hej hej!

Min søn på lidt over 4 måneder døjer med dårlige øre - mellemørebetændelse og forhøjet tryk på det ene øre...han er i behandling!

MEN!!!! Siden har begyndte at få dårlige ører har han ikke rigtig vill/kunne spise hos mig - det gør ondt på ham nån han ligger i amestilling og skal sutte...

Det korte af det lange er.......andre der har prøvet det samme???

På en dag kan jeg få ham til at spise hos mig ca. 4-5 gange...Ellers har han fået en flaske med MME (men det er IKKE meningen at han skal have flaske overhovedet jo)! Jeg ønsker brændende at blive ved med at amme, men det er bare SÅ svært når det ondt på ham!

Nogle gane kan der gå 7-8 timer mellem han spiser - er det ikke for længe??? Jeg prøver og prøver men han vil ikke...

Det skal siges at han trives rigtig fint bortset fra ørene...han er glad og godt tilpas ellers...

idag har jeg lejet en brystpumpe hos Falck - er lidt bange for at min produktion går ned når der er så længe imellem han spiser!!

Kan I hjælpe, komme med gode råd eller noget....??

Kærligst Louise

Hvorfor vil han gerne tage flasken? Jeg tænker at du måske kan sætte ham lidt mere op når du ammer hvis  det kan gøre en forskel. Håber du finder en løsning og god bedring til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.