B12 indsprøjtning hvornår virker det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2024

Anonym trådstarter

Jeg fik konstateret alarmerende lavt b12 niveau og er nu startet op på b12 indsprøjtning hver 3. Måned Jeg fik for 2 dage siden og er nu rigtig spændt på hvornår det begynder at virke. Døjer meget med træthed og ømme trætte muskler samt ekstra hjerteslag og hjertebanken 

Håber det hurtigt begynder at hjælpe 

Nogen som har erfaring

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Jeg fik konstateret alarmerende lavt b12 niveau og er nu startet op på b12 indsprøjtning hver 3. Måned Jeg fik for 2 dage siden og er nu rigtig spændt på hvornår det begynder at virke. Døjer meget med træthed og ømme trætte muskler samt ekstra hjerteslag og hjertebanken 

Håber det hurtigt begynder at hjælpe 

Nogen som har erfaring

Får du også d-vitamin og evt. Jern? 

For d-vitamin og b12 hænger som regel altid sammen, og ofte hænger det også sammen med jern

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Timf

Profilbillede for Timf

Nogle mærker det dagen efter jeg kan personligt først mærke det omkring 2-3 dage efter indsprøjtningen det går meget an på om de ramme det korrekte sted. Efter nogle omgange så spørg om de vil måle niveauet jeg fandt først ud af efter to år at jeg skulle have det hver anden måned i stedet for hvor tredje 

Anmeld Citér

19. oktober 2024

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Får du også d-vitamin og evt. Jern? 

For d-vitamin og b12 hænger som regel altid sammen, og ofte hænger det også sammen med jern

Nej jern og Dvitamin niveau var normalt

Anmeld Citér

19. oktober 2024

Anonym trådstarter

Timf skriver:

Nogle mærker det dagen efter jeg kan personligt først mærke det omkring 2-3 dage efter indsprøjtningen det går meget an på om de ramme det korrekte sted. Efter nogle omgange så spørg om de vil måle niveauet jeg fandt først ud af efter to år at jeg skulle have det hver anden måned i stedet for hvor tredje 

Okay tak for svar. Jeg skal også have målt snart så håber jeg at det er nok det jeg får 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.