Ægløsnings test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. oktober 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr

Halløj

Jeg har nu købt mig fattig i clear blue ægløsnings test da jeg troede det ville være nemmer end den andre test men nej.. 

jeg har allerede brugt to og har fået det her ude af dem…

så hvilke ægløsnings test kan i anbefale en som har svært ved at tyde/tolke testende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2024

Anonym

Babyplan har jeg altid brugt, den viser det den gør fordi du har brugt den forkert

Anmeld Citér

14. oktober 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Du må kun holde den vandret, ellers viser den fejl. 

Jeg synes ikke man bliver meget klogere af at bruge dem, kun fattigere. 

Da jeg testede for ægløsning, brugte jeg valmed, som jeg syntes var nemmest at aflæse. Jeg brugte bare strimmel. Det er nemmere at styre, hvis man tisser i en kop og så sænker strimlen ned, så længe der nu er anbefalet. 

Anmeld Citér

15. oktober 2024

Anonym

Mcr skriver:

Halløj

Jeg har nu købt mig fattig i clear blue ægløsnings test da jeg troede det ville være nemmer end den andre test men nej.. 

jeg har allerede brugt to og har fået det her ude af dem…

så hvilke ægløsnings test kan i anbefale en som har svært ved at tyde/tolke testende

Den ser mærkelig ud. Mon der er fejl på?

Jeg har ellers aldrig haft problemer med dem. De bør vise en blank cirkel,  eller en cirkel med en smiley.

Anmeld Citér

20. oktober 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr

Alt i alt har jeg helt mindste modet på det lykkes os overhovedet at blive gravide naturlig…

Vi har ramt rimeligt min ægløsning de sidste par gang med en dag til eller fra…

Men man skal jo prøve i et år før man kan få tildel gratis hjælp..

så jeg må bare anerkende at min datter nok bliver nærmer 4 før hun kan blive storesøster

Jeg kan mærke at jeg er på vej ud i min månedlig tristhed samt opgivenhed

Halleluja for kroppen og alt den kompleksitet… 

Anmeld Citér

20. oktober 2024

Junia

Mcr skriver:

Alt i alt har jeg helt mindste modet på det lykkes os overhovedet at blive gravide naturlig…

så jeg må bare anerkende at min datter nok bliver nærmer 4 før hun kan blive storesøster

Det kan jo sagtens tage mere et par ganges præcis ramning af ægløsning før man bliver gravid Her ventede vi 10 mrd før det skete, men det skete

Hold modet oppe, i skal nok få jeres ønskebaby nr. 2

Anmeld Citér

20. oktober 2024

Anonym

Mcr skriver:

Selvom i har barn i forvejen er det stadig helt normalt at det kan tage et år at opnå graviditet. Chancen i hver cyklus er kun 20% for at blive gravid, uanset om I rammer æl 100 procent. Og det er vel og mærket hvis man er under 35 mener jeg det er og ikke fejler noget.

Det skal nok blive jeres tur igen, hvis i orker så kan i også have sex hver 2-3 dag så rammer i også æl i stedet for at blive teste.

Anmeld Citér

20. oktober 2024

Anonym

Mcr skriver:

Hvor i landet bor du? Man kan få tjekket sin fertilitet på Rigshospitalet og Herlev uden at have prøvet et år….  Jeg blev tjekket på Rigshospitalet, hverken min kæreste eller jeg fejlede noget. Men stadig rart at vide så man ikke muligvis spilder et år

Anmeld Citér

21. oktober 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Anonym skriver:

Hvor i landet bor du? Man kan få tjekket sin fertilitet på Rigshospitalet og Herlev uden at have prøvet et år….  Jeg blev tjekket på Rigshospitalet, hverken min kæreste eller jeg fejlede noget. Men stadig rart at vide så man ikke muligvis spilder et år

Åh det lyder som en betrykkende måde at blive test.

det skal jeg havde undersøgt

Gik du til egen læge eller hvordan ?

Anmeld Citér

21. oktober 2024

Anonym

Mcr skriver:

Åh det lyder som en betrykkende måde at blive test.

det skal jeg havde undersøgt

Gik du til egen læge eller hvordan ?

Nej, du ringer direkte derind. Google fertilitetsrådgivning på Herlev og Rigshospitalet de har meget få telefontider og du skal ringe på klokkeslettet når telefonerne åbner, ellers kommer du ikke igennem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.