Forvirret over tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. oktober 2024

Anonym trådstarter

Plejer aldrig at teste tidligt men pga. kvalme siden ægløsning tog jeg en tidlig test i fredags (3+1), som viste en meget svag skyggestreg. Derfor testede jeg igen lørdag og søndag morgen, men der var der intet at komme efter. Min kvalme forsvandt også lørdag.

Søndag aften testede jeg igen, og nu var der en fin, lidt tynd, men rød streg, så tænkte at der måtte være et eller andet... Men her til morgen er stregen væk igen (kan måske ane en tynd streg i sollyset).

Hvad betyder det, er det en bio, er der noget galt med mine test? Er der nogen, der har prøvet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2024

Anonym

Det kan være du producerer langsomt hcg og din urin har været for tynd trods morgenurin. Det kommer jo an på hvor meget du drikker dagen før, derfor kan man ikke bruge testene til at følge "udvikling" for det er ikke det de er lavet til.

Har du et billede af dine teste? Du kan også ringe til lægen i morgen og høre om de vil tage en blodprøve og en igen efter 2 dage, så får du i hvert fald et klart svar

Anmeld Citér

14. oktober 2024

Anonym trådstarter

Tak for svar! Det giver mening -  jeg havde bare tænkt at man burde kunne følge udviklingen, fordi jeg har set så mange billeder af test, som bliver mere og mere positive for hver dag. Må prøve om jeg kan vente nogle dage med at teste igen. Synes jeg vil vente lidt med at gå til lægen, da det jo stadig er meget tidligt

Kan desværre ikke tage billeder da mit kamera er gået i stykker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.