Wegovy receptfornyelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
1 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2024

Anonym trådstarter

Min læges hjemmeside er ikke opdateret. På forsiden står, at der er lukket uge 30-32, altså i sommerferien. Da jeg kl. 12 skrev en besked om receptfornyelse af wegovy i dag, fik jeg autosvar om, at der var lukket for i dag og næste uge med. 
Kan jeg tillade mig at ringe til den klinik, der vikarierer, i næste uge, eller er det et luksusproblem, jeg ikke bør forstyrre med? Jeg ville godt nok være ked af at springe en uge over. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Min læges hjemmeside er ikke opdateret. På forsiden står, at der er lukket uge 30-32, altså i sommerferien. Da jeg kl. 12 skrev en besked om receptfornyelse af wegovy i dag, fik jeg autosvar om, at der var lukket for i dag og næste uge med. 
Kan jeg tillade mig at ringe til den klinik, der vikarierer, i næste uge, eller er det et luksusproblem, jeg ikke bør forstyrre med? Jeg ville godt nok være ked af at springe en uge over. 

Hvis du ikke har nok medicin, så skal du selvfølgelig ringe til den vikarierende læge.. Du skal jo have din medicin, for du må jo heller ikke bare droppe en hel uge, når du er på wegovy.. Der skal man jo trappe langsomt ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.