Tidlig test. To streger? Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2024

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Jeg har de sidste par dage følt mig meget syg, været så træt, at jeg har sovet dag ind og dag ud, haft virkelig ømme brystvorter samt mens smerter. Jeg skal have min menstruation indenfor de næste tre dage (min cyklus svinger mellem 27 og 30 dage). Jeg plejer altid at pletbløde 2-3 dage inden min menstruation kommer og det har jeg ikke gjort denne gang. Dette fik mig til at tage en tidlig test her til aften, hvor min urin var meget meget tynd. Jeg synes jeg kunne se to streger med det samme og nummer to streg ser lyserød ud men hvad ser I?? Man bliver lidt skør i det her babyprojekt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg kan også se to streger Tillykke

Anmeld Citér

11. oktober 2024

Anonym trådstarter

Årh fantastisk! Men intet er selvfølgelig sikkert endnu men shit en vild følelse!  

Anmeld Citér

11. oktober 2024

Junia

Jeg ser en meget svag positiv tillykke

Anmeld Citér

12. oktober 2024

Anonym

Positiv, tænker dog du er lidt kortere henne end du tror hvis du ikke kender ægløsning når den ikke er tydeligere. At du plejer at skal have mens på et bestemt tidspunkt kan du ikke bruge til noget, tillykke

Anmeld Citér

12. oktober 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den er positiv tillykke

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Jeg har de sidste par dage følt mig meget syg, været så træt, at jeg har sovet dag ind og dag ud, haft virkelig ømme brystvorter samt mens smerter. Jeg skal have min menstruation indenfor de næste tre dage (min cyklus svinger mellem 27 og 30 dage). Jeg plejer altid at pletbløde 2-3 dage inden min menstruation kommer og det har jeg ikke gjort denne gang. Dette fik mig til at tage en tidlig test her til aften, hvor min urin var meget meget tynd. Jeg synes jeg kunne se to streger med det samme og nummer to streg ser lyserød ud men hvad ser I?? Man bliver lidt skør i det her babyprojekt

Kan være det er min skærm - den ser negativ ud for mig.

Er det normalt at føle sig meget syg og sove dag ind og ud så tidligt? Spørger bare da jeg ikke kender nogen, der har oplevet dette. 

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Anonym

Ja det er helt normalt. Jeg vidste jeg var gravid allerede 3+0, men kunne først teste positiv 3+5. Jeg havde influenza lignede symptomer, mega træt og måtte tage lure, ondt i maven. Det var endda kun nogle af mine symptomer. Bryst spændinger, forstoppelse, øget udflåd og havde det varmt hele tiden.

Anmeld Citér

18. oktober 2024

Anonym trådstarter

Har siden hen haft mange positive test hvor de bonger meget positivt ud med det samme så den er god nok  

Og tak alle jer andre  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.