Implantationsblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2024

Anonym trådstarter

Hej alle,

jeg tog for nogle dage siden en graviditetstest da jeg var gået fire dage over med min ellers ret regelmæssige menstruation. Den var meget svag positiv kunne kun lige anes. 

Samme aften begynder jeg at bløde og tænker at der var en mening med den svage test. 
min menstruation er så ikke rigtig kommet igang, et par gange med frisk blod på papiret og kun ellers brunligt udflåd. Nu er der gået 3 dage siden blødningen startede og det undrede mig at det ikke rigtig udvikler sig. 

så for at være på den sikre side, tænkte jeg at jeg ville tage en test, så kunne den jo i det mindste vise negativ. Men den ser således ud

andre der har prøvet noget lign? Jeg er helt forvirret….

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2024

Anonym

Det har nok bare være en uskyldig blødning, jeg blødte i 13 uger i min første graviditet on/off tænker dig du er kortere henne end du tror. Jeg ville købe en tidlig scanning om 2-2,5 uge

Anmeld Citér

11. oktober 2024

Junia

Jeg har

Jeg testede semisvagt positivt på min dag 28 (3-4 dage før mens), og nok dag 30 havde jeg en lille rød blødning. Mine tests blev dog tydeligere, og blev scannet da jeg kom hjem (vi var udenlands) pga blødningen i graviditeten (vi var tilknyttet en klinik allerede så det var intet problem).

Jeg er nu 11+6 og har set hjerte og små ben der sparker.

Jeg har ligeledes oplevet det samme før, med positiv, lille blødning, så stoppede den. Det blev en bio efter 2-3 dage (der tror jeg ikke testsne blev tydeligere).

Håber det bedste for dig

Anmeld Citér

11. oktober 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg plejer at teste meget allerede fra når jeg er 3+1 ca . Men bliv træt af det og stoppet med det. Så nogle dage ca 2-3 dage før jeg forventet menses skulle komme, begyndte jeg at bløde lidt, den dag blødte jeg meget lidt også var der ikke mere i 1 en halv døgn. Og tænkte hmm det da mærkeligt så jeg tog en test og til min glædelig overraskelse så var testen positiv. Og jeg er i dag præcis 25 uger henne i dag

Anmeld Citér

14. oktober 2024

Anonym trådstarter

Hej igen piger,

jeg ventede et par dage og tog endnu en test for at se om den blev mere positiv og det gjorde den. Så jeg tror I har helt ret, det har nok bare være en blødning uden betydning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej igen piger,

jeg ventede et par dage og tog endnu en test for at se om den blev mere positiv og det gjorde den. Så jeg tror I har helt ret, det har nok bare være en blødning uden betydning

Stort tillykke, hvor er det dejligt!

En blødning behøves ikke være dårligt, jeg har blødt med begge børn. Jeg har også blødt hvor jeg har mistet, forskellen er bare at jeg har haft mange smerter og mørkt blod de gange jeg har mistet

Anmeld Citér

14. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Stort tillykke, hvor er det dejligt!

En blødning behøves ikke være dårligt, jeg har blødt med begge børn. Jeg har også blødt hvor jeg har mistet, forskellen er bare at jeg har haft mange smerter og mørkt blod de gange jeg har mistet

Ja, jeg tror også min bekymring ligger i, at jeg i maj måned desværre måtte have en medicinsk abort, da det ikke havde udviklet sig som det skulle. 

og der oplevede jeg nemlig at de tests jeg tog var positive, men svage og blev ved med at være svage. 
det viste sig at jeg kun var 5+3 og derfor udviklede mine tests sig ikke.

så nu er bekymringerne jo godt igang ;-) og jeg er lidt nervøs for om det måske skulle ske igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.