nu er det vist på tide jeg kommer ud af busken :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. april 2008

Susan1978

Tusind tak for alle tillykkerne.... de varmede! :)

Jeg må indtrømme at jeg har været noget bombet og alt er bare så rodet i øjeblikket..

Men JA jeg havde verdens fedeste dag og der var nærmest ikke noget at sætte en finger på - det skulle da være at jeg gerne ville ha snakket lidt mere med alle mine gæster. Men sådan er det jo altid.

Maden fra slagter Putte var fantastisk synes jeg. Højreben var noget stor så Helle havde lidt problemer med at skære den ud. Men det er en biting. Jeg hørte kun ros til maden.

Jeg fik en flot kaffekande, som i jo nok har set. men jeg fik også 2 sange. ;)

og så blev jeg så begavet som aldrig før.

prøver lige at nævne nogle af dem:

Ur, Helikoptertur, Marimekko tallerkner, skåle + stor skål, stribet kopper uden hank, 600 kr til billetnet, turkort til svømmehal både til voksen og barn, 600 kr til matas, 3 gavekort til biografen,gavekort til kop og kande 450 kr, rødvin, 300 kr til blomstercenter, sølvkæde med medaljon til billeder + 250 kr til andre smykker, 3 danser med drenge cd, Pink PS2, singstar+ mikrofoner, en til medaljon, strømper, mp3 afspiller + tilbehør, ,malergrej + pensler, menu kopper uden hank, 2 par h2o klipklappere, gavekort til hudpleje 250 kr, gavekort til byens butikker 500 + 450 kr, gavekort til børnepasning, gavekort til hudplejeklinik 650 kr, gavekort til prøvedyk, mascara, foundation, elektrisk tandbørste,pengetræ med 2500 kr på. og 1200 kr kontant.

puha blir helt forpustet.....8D

Holdte jo åbent hus og de fleste kom ved 13-14 tiden men ellers kom mine gæster løbende. Da kl var ca 19.. begyndte festen af ta form, der blev fyret op for anlægget og singstar var også på banen i løbet af aftenen. :P

Behøver jeg at sige at der gik "ny tecno mor" over mig. Jeg dansede hele natten.. jeg gik i seng som den sidste kl 6 og var den første der stod op kl 9. Svigermor havde taget børnene med over, så jeg ik skulle tænke på dem.
Jeg begyndte at lave morgenmad til mine overnattende gæster, som så senere hjalp mig lidt med oprydningen inden de kørte hjem..

Jeg kan kun sige for mange gange at det var bare sååååå feeeed en dag.. og jeg vil også takke hver en gæst personlig..for det føler jeg for. (L)

hmm ja jeg har jo ik noget bryllupsbillede så derfor får i et billede af min kaffekande og mig, fordi jeg jo ikke ER GIFT.... :S

kæmpe knus til jer alle... (H)

Susan nu 30 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2008

ivfmarie

Feeeed fest, Susan!!

Og det var vel nok en masse fiiine gaver!

Knus Marie

Anmeld

16. april 2008

Ny mor

Kanon, du havde så fed en fest - og sikke mange fine gaver :D :D :D Nøøøj, er bare midundelig på den helikoptertur - det er bare en af de ting jeg skal prøve her i livet - udover ballonflyvetur ;)
knus Birgitte

Anmeld

16. april 2008

birgittemarie

Nej, hvor dejligt :) Tillykke med at være kommet ind i 30'erne på så indbringende og festlig vis 8D Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.