Jeg er også gået tidlig i overgangsalder og undersøgte ALT inden jeg blev klar til donoræg. Ønsket om et barn for vores vedkommende var i sidste ende større end ikke at få et barn.
Men jeg respekterer 100% din holdning til ægdonation - jeg vil bare sige jeg blev desværre aldrig præsenteret for andre muligheder, nu da problemet lå hos mig.
Og jeg havde VIRKELIG mange IVF forsøg før jeg accepterede det ikke ville lykkedes med egne æg grundet meget lav AMH og tidlig overgangsalder, en masse forsøg blev aflyst, jeg havde mange og lange hormon stimuleringer, meget høje doser af medicin og desværre.... det blev aldrig godt.
Både Maigaard, Aagaard og IVF Syd de ikke ville hjælpe mig længere medmindre de brugte donoræg. Købte en 3 forsøgs pakke hos hver klinik fordi jeg ikke ville acceptere når den ene klinik sagde de ikke kunne hjælpe mig, så gik jeg videre til den næste... det gjorde jeg 3 gange.
Brugte over 150.000kr. på at nå dertil... plus nogle hårde år med konstante skuffelser og en krop som tilsidst ikke kunne mere.
Anmeld
Citér