Bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2024

Anonym trådstarter

4. Gangs gravid (uge 5) med SUPER ondt over halebenet! Min sidstfødte er 13 snart 14 måneder kan det være bækkenløsning allerede?? Havde bækkenløsning i sidste graviditet (uge 17 eller deromkring)  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2024

Anonym

Sikkert bare ligamentsmerter, tænker næppe det er dit bækken så tidligt man man skal aldrig sige aldrig jo

Anmeld Citér

6. oktober 2024

Anonym

Ikke at jeg er ekspert, for er førstegangsgravid. Jeg havde RET ondt i bækken knoglerne, halebenet og lænden fra uge 5,5 til og med uge 10,5. Så meget at jeg måtte ligge i sengen desværre. Derefter var det som om det lettede og har nu kun ondt hvis jeg står/går for meget.

Så tænker sagtens man kan have ret ondt i starten uden det nødvendigvis allerede dér er bækkenløsning

Anmeld Citér

6. oktober 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Da jeg ventede tredje barn, fik jeg også pludselig ondt i bækkenet, så jeg måtte lægge mig. Jeg var så bange for det, for havde også invaliderende bækkenløsning anden gang. Og jeg havde ikke engang fortalt mit arbejde om graviditeten endnu. Det var nok ca. 8 uger henne. Men det gik over igen, og jeg kunne faktisk holde det stangen, på trods af et hårdt belastende job. Jeg fik min sundhedsforsikring til at betale for kiropraktor, som hjalp virkelig godt for mig, og jeg blev på arbejde til 4 uger før termin

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.