5 kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.158 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. oktober 2024

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid har fået fire kejsersnit, det sidste kejsersnit er kun 1 år gammelt og der sagde hun at de ikke anbefalet jeg fik flere, men ikke at jeg ikke måtte og troede hun var min sidste, så det var begrænset hvad jeg lige fik hørt efter(hun sagde det da de var igang med at sy mig sammen) 

Ved i om man kan ringe nogle steder hen evt til hospitalet og forhøre sig om det er helt uansvarligt at gennemføre denne graviditet eller om jeg sagtens kan få et kejsersnit mere? Hvis de self overhovedet gemmer sådan nogle oplysninger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2024

Anonym

Ring uanset hvad, tænker du får det korrekte svar ved at ringe

Anmeld Citér

4. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid har fået fire kejsersnit, det sidste kejsersnit er kun 1 år gammelt og der sagde hun at de ikke anbefalet jeg fik flere, men ikke at jeg ikke måtte og troede hun var min sidste, så det var begrænset hvad jeg lige fik hørt efter(hun sagde det da de var igang med at sy mig sammen) 

Ved i om man kan ringe nogle steder hen evt til hospitalet og forhøre sig om det er helt uansvarligt at gennemføre denne graviditet eller om jeg sagtens kan få et kejsersnit mere? Hvis de self overhovedet gemmer sådan nogle oplysninger

Du kan sagtens ringe til den afdeling du fødte på sidst. I din journal står der hvad der skete under kejsersnittet bland andet om der var særlig vanskelige forhold (typisk ang arvæv/sammenvoksninger osv) der er også noteret den vejledning du har fået. Så kan du få en præcis vurdering for netop dig. 

Anmeld Citér

4. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan sagtens ringe til den afdeling du fødte på sidst. I din journal står der hvad der skete under kejsersnittet bland andet om der var særlig vanskelige forhold (typisk ang arvæv/sammenvoksninger osv) der er også noteret den vejledning du har fået. Så kan du få en præcis vurdering for netop dig. 

Okay dejligt! Tak for svar - så vil jeg prøve at ringe derind på mandag

Anmeld Citér

4. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ring uanset hvad, tænker du får det korrekte svar ved at ringe

Helt klart, var bare i tvivl om man overhovedet kunne ringe derind med sådan et spørgsmål men jeg prøver at ringe til Hvidovre

Anmeld Citér

4. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Helt klart, var bare i tvivl om man overhovedet kunne ringe derind med sådan et spørgsmål men jeg prøver at ringe til Hvidovre

Selvfølgelig kan du det! Pøj pøj, jeg krydser fingre for du får det svar du ønsker

Anmeld Citér

12. oktober 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

Hvad har de sagt? Er selv gravid nu med 3. Barn to aks og nu et planlagt forhåbeligt. Ønsker på sigt barn nummer 4. Lægen på sygehuset sagde jeg ikke behøvede vente et år med at blive gravid igen da der alligevel skulle være Ks men man ved aldrig hvad de siger når de først skære mig op ��

Anmeld Citér

12. oktober 2024

Anonym

Hvad står der i din journal?

Jeg ville nok hellere kontakte egen læge og forhøre mig

Anmeld Citér

12. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad står der i din journal?

Jeg ville nok hellere kontakte egen læge og forhøre mig

Journal? Hvor finder jeg den henne?

Anmeld Citér

12. oktober 2024

Anonym trådstarter

Imaong90 skriver:

Hvad har de sagt? Er selv gravid nu med 3. Barn to aks og nu et planlagt forhåbeligt. Ønsker på sigt barn nummer 4. Lægen på sygehuset sagde jeg ikke behøvede vente et år med at blive gravid igen da der alligevel skulle være Ks men man ved aldrig hvad de siger når de først skære mig op ��

Har ikke fået svar ang 5 kejsersnit. Men, talte med en dengang jeg ventede min 4 og der lød det meget som om at det vigtigste var at der gik 1.5-2 år inden nyt kejsersnit. 

Ved mit 4 kejsersnit var der en del arvæv, så de måtte skære mit ar større og det var lidt mere kompliceret, men det gik helt fint. Du kan evt spørger når de har lavet dit kejsersnit, for der kan de jo se hvordan det ser ud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.