Skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
8 svar
2 synes godt om
2. oktober 2024

Anonym trådstarter

Jeg er ny i denne her verden, og har her til aften taget denne test. Jeg er i tvivl om det kan være en skyggestreg? Stegen kom inden for tiden og billedet er også taget inden for tiden. 
Jeg tror jeg er omkring 3+1/2, så ved godt det er meget tidligt at teste  

Tog efterfølgende to negative (strimmel) teste. Godt nok taget på ny urin, kort tid efter første test.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Jeg er ny i denne her verden, og har her til aften taget denne test. Jeg er i tvivl om det kan være en skyggestreg? Stegen kom inden for tiden og billedet er også taget inden for tiden. 

Tog efterfølgende to negative (strimmel) teste. Godt nok taget på ny urin, kort tid efter første test.

Synes den ser positiv ud. De andre er formegentligt negative da dit urin ikke er koncentreret nok så kort tid efter testen på billedet

Anmeld Citér

2. oktober 2024

Darling

Jeg har aldrig været streger på den slags test medmindre jeg var gravid, de andre er sikkert negative fordi din urin er for tynd når du ikke er længere henne

Anmeld Citér

2. oktober 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg synes den ser positiv ud Prøv i morgen på morgenurin

Anmeld Citér

2. oktober 2024

Anonym trådstarter

Tak for svar alle håber selvfølgelig den er positiv. Må prøve at teste igen om et par dage, og så på morgenurin. 

Anmeld Citér

4. oktober 2024

Anonym trådstarter

Tror desværre det har været en skyggestreg. Tog en test til eftermiddag, og den var negativ. 

Anmeld Citér

4. oktober 2024

Darling

Anonym skriver:

Tror desværre det har været en skyggestreg. Tog en test til eftermiddag, og den var negativ. 

Den er for tydelig til at være en skygge synes jeg, det kan være din urin ikke er koncentreret nok fordi du ikke er så langt henne. Prøv evt igen i morgen tidlig

Anmeld Citér

5. oktober 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Jeg synes den ser positiv ud. Vent et par dage mere og test med morgenurin.

Anmeld Citér

6. oktober 2024

Anonym trådstarter

Jeg fik min menstruation i går, godt nok 2 dage før tid. Så det har nok enten været en bio eller en skyggestreg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.