Fertilitetsbehandling og 3+3 (måske)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bliver testen mere positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.416 visninger
8 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2024

Anonym trådstarter

Hej alle,

Vi prøver på nr 2, som lader lidt vente på sig

Jeg har haft 2 spontane aborter det sidste års tid, en i september sidste år og en i juni i år. Begge i uge 6 og 8

Vi er nu i fertilitetsbehandling, begyndte i april i år og har sidste hjemmeforsøg inden de vil have os i IUI.

Jeg har fået milde hormoner og ovitrelle den 18 september. Jeg ved det kam slå ud på en graviditetstest, så jeg prøver at teste det ud.

Den i midten ser negativ ud og mine øjne synes at de efterfølgende, de nederste bliver mere og mere positive Ser I det samme? Den nederste test er lige taget her i nat d. 29 september, hvor jeg vil være 3+3, hvis det holder ved

Hilsen den forhåbningsfulde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg forstår godt din logik, og jeg ser selvfølgelig samme udvikling som som du. Men teste er jo ikke rigtig lavet til det formål du beskriver, og tykkelsen på stregen afhænger jo af alt fra væskeindtag, tid på døgnet og hvornår du sidst har tisset. Så selvom det er urimeligt svært, så spar din psyke og pengepung for de mange anstrengelser, hvis du på nogen måde kan. Om en lille håndfuld dage kan du tage en test og få et reelt svar. Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

29. september 2024

Anonym

De er allesammen positive, den midterste er ikke negativ vent til du er 4+0 de ligner mere eller mindre hinanden allesammen. 

Anmeld Citér

29. september 2024

Junia

Jeg ser ikke nogle negative, så vil ikke mene at din krop har sluppet ovitrelle endnu.

Jeg kan godt se de bliver tydeligere, men om det er en tilfældighed eller en graviditet er godt nok svært at spå om.

Håber for dig

Anmeld Citér

29. september 2024

Lotuus5

Profilbillede for Lotuus5

De ser positive ud
Testene bliver ikke nødvendigvis negative, men man kan se at stegen bliver tydeligere igen

Hilsen en der har været igennem samme show

Anmeld Citér

30. september 2024

Anonym

Sådan udviklede mine test sig også da jeg testede ovitrelle ud og testen blev mere og mere positiv og var gravid. 

Rigtig meget held og lykke

Anmeld Citér

1. oktober 2024

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Jeg har her til morgen testet meget positiv, så nu er jeg ikke i tvivl mere, håber den lille spire holder ved

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. oktober 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar

Jeg har her til morgen testet meget positiv, så nu er jeg ikke i tvivl mere, håber den lille spire holder ved

Stort tillykke

Anmeld Citér

1. oktober 2024

Junia

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar

Stort tillykke! ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.