Jeres første tegn på snarlig fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. september 2024

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke tegn i havde på, at fødslen snart gik i gang..

Jeg har hyppige plukveer, der gør lidt nas og nogle varer ret længe. Dertil har jeg voldsomt ondt i kønsbenet, der føles som om, det er ved at knække i stykker. Jeg har kun bevæget mig fra min seng ud på badeværelset og fra badeværelset ind på sofaen, hvor jeg har siddet og spist morgenmad.

Jeg har siddet med køle- og varmepude den sidste time, uden bedring.

I torsdags var jeg til tjek, grundet de mange plukveer og mindre liv ( med stor sandsynlighed pga. plukveerne).

Det gør så ondt, at jeg nærmest ikke kan bevæge mig rundt i lejligheden og tårerne presser på. Kan det virkelig udelukkende være bækkenløsning, der gør så ondt?

Med min første gik jeg i fødsel 36+6 og den dag rammer jeg  i morgen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke tegn i havde på, at fødslen snart gik i gang..

Jeg har hyppige plukveer, der gør lidt nas og nogle varer ret længe. Dertil har jeg voldsomt ondt i kønsbenet, der føles som om, det er ved at knække i stykker. Jeg har kun bevæget mig fra min seng ud på badeværelset og fra badeværelset ind på sofaen, hvor jeg har siddet og spist morgenmad.

Jeg har siddet med køle- og varmepude den sidste time, uden bedring.

I torsdags var jeg til tjek, grundet de mange plukveer og mindre liv ( med stor sandsynlighed pga. plukveerne).

Det gør så ondt, at jeg nærmest ikke kan bevæge mig rundt i lejligheden og tårerne presser på. Kan det virkelig udelukkende være bækkenløsning, der gør så ondt?

Med min første gik jeg i fødsel 36+6 og den dag rammer jeg  i morgen.

Jeg ville ringe til fødegangen, og få deres vurdering. Når du har så ondt, synes jeg du skal kontakte nogle professionelle. 

Anmeld Citér

28. september 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Ved smerter skal du kontakte fødegangen og blive tjekket. Hellere en gang for meget end for lidt, ingen herinde kan sige om det er plukkeveer eller bækkenløsning eller noget tredje.

jeg led af bækkenløsning og der kunne jeg slet ikke gå til sidst i den ene graviditet. Men mine plukkeveer har aldrig været så slemme trods jeg har haft mange.

Havde ingen tegn på snarlig fødsel. Blev igangsat med den mindste 38+6, og de to andre fødte jeg 40+0.

Anmeld Citér

28. september 2024

Anonym

Fødte 36+4 første gang uden varsel eller tegn overhovedet, mit vand gik spontant.

Anden gang havde jeg det sådan som du beskriver i 5 uger, troede jeg gik i fødsel hver gav. Det gik i sig selv alle gangene, da dagen så kom fødte jeg næsten i bilen fordi jeg ikke troede det var nu. jeg fødte 40+6 anden gang 

Jeg havde bækkenløsning begge gange og har sååå plaget af smerter. Det eneste tegn på snarlig fødsel er jo veer og eller vandafgang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.