Svag positiv eller skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du se en streg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

652 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. september 2024

Anonym trådstarter

Hej, 

Jeg har taget et par test de sidste uger med negativt udfald. Her til morgen tager jeg denne tidlig test, og med det samme testen suger op til testområdet kommer der en helt tydelig streg. Hurtigt forsvinder den igen, men efter de 5 minutter står jeg tilbage og kan meget svagt se en streg igen. Mit spørgsmål er, kan I se stregen? Har aldrig lavet et negativ billede før, men har set andre gør det, og der synes jeg også at kunne ane en streg..

Det skal lige siges, at vi ikke aktivt prøver at blive gravide, men det er absolut velkomment. Til info er jeg på cyklusdag 41 og er gået omkring 10-12 dage over tid med mens. Jeg har de sidste to dage haft EKSTREMT ondt i lænden på en meget uvant måde, og tidligere har jeg døjet med lidt ubehag/kvalme og hovedpine on/off samt menstruationslignende smerter i underlivet - men som sagt ingen mens. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2024

Darling

Den streg du oplever med det samme er formentlig bare når farven løbet igen og viser hvor stregen skal føre, det er helt normalt. 

Jeg ser desværre ikke noget på som test og har du brug for at bruge filter så betragt den som negativ

Kender du din ægløsning? Hvis ikke har den sikkert bare rykket sig, fejlet eller sprunget sig selv over siden mens ikke er kommet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.